تجمع دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی لغو شد/ به دنبال اقدامات قانونی هستیم

محمد پهلوان دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تجمع دانشجویان  در مقابل منزل مهدی هاشمی اظهار داشت: بنا بود این تجمع امشب و به همت جامعه اسلامی دانشجویان مقابل منزل مهدی هاشمی برگزار شود اما به دلیل اینکه مجوز قانونی به ما ارائه نشد تصمیم گرفتیم این تجمع را لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.

وی گفت: برای دانشجویان مهم است که تجمع شان قانونی باشد آنچه برای ما اهمیت دارد قانون است.

این فعال دانشجویی در ادامه با بیان اینکه مهدی هاشمی پس از ورود به کشور باید دستگیر شود اظهار داشت: دانشجویان  و اعضای جامعه اسلامی دانشجویان از مسئولین قوه قضائیه می خواهند که در زمان ورود مهدی هاشمی به کشور وی را دستگیر کنند.

پهلوان همچنین به نامه جامعه اسلامی دانشجویان که خطاب به آیت الله آملی لاریجانی شده است اشاره کردو افزود: این تشکل دانشجویی نامه ای را به رئیس قوه قضائیه ارسال کرده است و در آن نامه خواهان رسیدگی جدی به پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی شده است.

وی با بیان اینکه جزئیات بیشتر این نامه به زودی رسانه ای خواهد شد اظهار داشت: ما فقط متن این نامه را رسانه ای کرده ایم و به زودی شرح کامل امضاها، اسامی دانشجویان و اسامی دفاتر جامعه که این نامه را امضا کرده اند منتشر خواهیم کرد.

پهلوان در پایان افزود: مطالبه دانشجویان درباره دستگیری و برخورد با مهدی هاشمی ادامه خواهد داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.