تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی

۲۰م دیماه ،

جمعی از اعضای تعاونی مسکن برق تهران که مالباختگان زمینی در هشتگرد می باشند با تجمع مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت زمین‌های خود از سوی دستگاه قضایی شدند.

ممتازنیوز:  جمعی از اعضای تعاونی مسکن برق تهران که مالباختگان زمینی در هشتگرد می باشند با تجمع مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت زمین‌های خود از سوی دستگاه قضایی شدند. 

پرونده شرکت تعاونی برق تهران حدود ۲۴ هزار شاکی دارد و تعداد اوراق آن به ۸۶ هزار صفحه رسیده است اما با وجود پیگیری‌های متعدد شاکیان همچنان وضعیت رسیدگی به پرونده این معترضان مسکوت باقی مانده است.

این گزارش حاکی از آن است که کلاهبرداران از خریدان زمین در هشتگرد توانسته ۱۸۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کند اما تنها تعدادی از آنها در زندان به سر می‌برند و مابقی در حال فروش زمین‌های پرند می باشند و این مهم در حالی صورت می‌گیرد که هیچ دستگاه نظارتی در پی رسیدگی به فعالیت این گروه نیست.

یکی از شاکیان پرونده شرکت تعاونی مسکن برق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، می‌گوید: از ۵ سال پیش تاکنون به همه ارگان‌ها قضایی شکایت کرده‌ایم، از نمایندگان مجلس نامه‌ای برای قوه قضاییه، کمیسیون عمران، کمیسیون اصل ۹۰ وریاست جمهوری ارسال کرده‌ایم اما زمانی که پرونده به نتیجه‌ای نزدیک می‌شد یا قاضی‌پرونده عوض می‌شد و یابه دلایل دیگر از جمله اینکه چندین هزار از پرونده‌ها به شعب دیگر فرستاده شده، و نزدیک به چندین صد از پرونده‌ها را منع تعقیب زده و به شعب دیگر فرستاده‌اند، پرونده با گذشت ۱۱ سال همچنان بی‌نتیجه ‌مانده است.

خواسته تجمع کنندگان تشکیل کمیسیون ویژه‌ای برای رسیدگی به درخواست و پاسخگویی ۲۴ هزار شاکی، و واگذاری زمین‌های از دست رفته است.

خانه ملت

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.