تجمع مجدد معلمان مقابل مجلس

جام جم آنلاین: جمع زیادی از معلمان آموزش و پرورش اعم از مربیان شرکتی، پیش دبستانی و حق التدریسی با تجمع مقابل مجلس خواستار روشن شدن وضعیت استخدامی خود شدند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار جام جم آنلاین این عده از معلمان در طول یک ماه گذشته همواره مقابل مجلس حضور یافته و تجمع می کردند که امروز نیز برای چندمین بار این تجمع خود را تکرار کردند.

این عده از معلمان که همه آنها از معلمان زن آموزش و پرورش هستند با در دست داشتن پارچه نوشته هایی خواستار رعایت قانون استخدامی در وزارت آموزش و پرورش و استخدام در این وزارتخانه هستند.

معلمان با تجمع مقابل مجلس از نمایندگان مجلس برای حل مشکل خود کمک خواستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. معلم شرکتی:

    بیچاره ها قربانی بی مدیریتی حاجی بابایی هستند راهی بجز دخیل بسیتن به مجلس ندارند مسوولین باید بجای تصویب قانون جدید و دور زدن تعهدات وزارت آموزش و پرورش در جذب این معلمان،آنها را که در آزمون سراسری قبول شده اند را استخدام کنند چون سابقه تدریس دارند ….

  2. ابراهیم:

    ببخشید جمله ی آخر رو اصلاح می کنم زیرا هرگز دانا نبوده است. افلاطون

  3. ابراهیم:

    دانا نادان را می شناسد زیرا خود زمانی نادان بوده است. اما نادان دانا را نمی شناسد زیرا هرگز نادان نبوده است. قابل توجه افرادی مثل آقا مهدی

  4. ابراهیم:

    سالام بر آقا مهدی عصبانی: ولی باید بدانی معلمی در تمام دنیا این تعطیلی ها رو داره اما حقوق مزایا یی بهتر از معلمای ایرانی دارند وقتی یه فرهنگی فرهیخته داره داد میزنه اوضاعمون خوب نیست اگه خوب بشه وضع علمی ایران ارتقا پیدا می کنه به نفع شما و خانواده ها هم هست . اصلا مگه می خوان از جیب شما بردارند به ما اضافه کنن. تازه دولت تابستونا دانش آموزا رو بیاره مدرسه ما هم در خدمتیم ولی نباید از سایرین کمتر بگیریما قول میدی؟؟؟؟

  5. احمد:

    اکثر معلمها خوب ومحترمند ولی این عده که دائم تظاهرات می کنند اعصاب جامعه را خورد کردن.وجامعه ازشون متنفره

  6. مهدی:

    معلم مفت خور همیشه بیکار ننگت باد. ازین همه تعطیلی و حقوق گرفتن شرمنده باش.

    • حمید:

      درست صحبت کن.
      نکنه توهم ازاونایی هستی که راهت ندادن اموزش و پرورش.
      معلما تعطیلی دارن.بچه ی شما تابستون بیاد معلمم میاد.
      تعطیلی دارن.الحمدالله.

      تاکور شود هرانکه نتوان دید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.