تجمیع مراکز خدمات رسانی به دانشجویان

جام جم آنلاین: وزیر علوم ، تحقیقات فناوری پس از بازدید از سازمان امور دانشجویان در جمع کارکنان این سازمان از تجمیع مراکز خدمات رسانی دانشجویان گفت : تجمیع تمام بخشهایی که به دانشجویان خدمات ارائه می دهند در یک محل موجب می شود تا ارائه این خدمات در کمترین زمان ممکن و به نحو بهتری انجام شود و حتی در هزینه و وقت دانشجویان صرفه جویی شود.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، کامران دانشجو اظهار داشت :صندوق رفاه دانشجویان و اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج نیز  بزودی به محل سازمان امور دانشجویان منتقل خواهندشد تا همه مجموعه خدمات دانشجویی در یک مکان ارائه شود.

وی گفت : ایجاد سازمان امور دانشجویان  که ردیف بودجه مستقل و درآمد اختصاصی دارد و به شکل هیات امنایی  اداره می شود  این امکان را خواهد داد تا  این مجموعه بتواند با تدوین سیاستها و برنامه ریزیهای کارشناسی برای ارائه بهتر خدمات به دانشجویان تصمیم گیری کند.

همچنین در این دیدار  محمود ملاباشی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان  ضمن تاکید بر نقش سیاستگذاری و برنامه ریزی سازمان امور دانشجویان  گفت :  تا جایی که امکان دارد  با واگذاری و تفویض اختیار به دانشگاهها تصدی گری  سازمان امور دانشجویان  در ارائه خدمات دانشجویی کاهش خواهد یافت .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.