تجهیزات بومی دفاعی ایران از سایر کشورهای مجهز به سلاح‌های مدرن بالاتر و با باکیفیت‌تر است

۰۷م آذر ،

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایـران با اتکا به ظرفیت های بومی توانسته است تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و بالاترین فناوری بسازد.

به گزارش حوزه دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم معرفی فرمانده تازه لشکر۸۸ زرهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توانمندی های نیروهای جوان کشور در دستیابی به تجهیزات دفاعی تازه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایـران با اتکا به ظرفیت های بومی توانسته است تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و بالاترین فناوری بسازد.

وی همچنین اعلام کرد: بسیاری از این تجهیزات از لحاظ قدرت و کیفیت از تجهیزات سایر کشورهای مجهز به سلاح های مدرن بالاتر و با کیفیت تر است.

امیر سرتیپ پوردستان از اجرای طرح تحول ساختاری نیروی زمینی ارتش (نزاجا) بـه عنـوان بزرگترین طرح در ارتش جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: این طرح شامل توسعه ساختاری ، استفاده از تکنیک ها و روش های نوین برای پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی است کـه بـا توجه به تمهیدات تازه دشمنان و آمادگی دفاعی هرچه بهتر نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.