تجهیز تهران به سیستم پخش اذان نشانگر اهتمام شهرداری تهران به ارتقا هویت دینی است

۰۱م آذر ،

227-1.jpg

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه اعضای این شورا با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری در حوزه توسعه فعالیت‌های دینی گفت: تجهیز پایتخت به سیستم پخش اذان نشانگر اهتمام شهرداری تهران به ارتقا هویت دینی است.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، حسن بیادی در حاشیه جلسه اعضای شورای شهر با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که با موضوع ارایه گزارش راه اندازی سیستم پخش اذان برگزار شد، گفت: اذان یکی از ارکان اساسی دین مبین اسلام است و اهمیت آن در جایگاهی است که در صورت فراموش کردن اقامه اذان قبل از نماز می‌توان نماز را شکست و آن را اقامه کرد.

وی داد: خوشبختانه در دوره اخیر شهرداری تهران نسبت به توسعه فعالیت‌های دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام کرده و تجهیز پایتخت به سیستم پخش اذان نشانگر اهتمام شهرداری تهران به ارتقا هویت دینی است.

بیادی تصریح کرد: فرهنگ اسلامی و ایرانی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه و بهره‌گیری از آن در تمام ارکان زندگی فردی و اجتماعی دارد فقط باید آنها شناخت و در بطن جامعه اجرا کرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: معیارها و عناصر سازنده فرهنگ اسلامی و ایرانی در تمام جهان مورد ستایش قرار گرفته و از آن به عنوان یک الگو موفق یاد می گردد و مسئولان نیز باید نسبت به اجرا آن برنامه‌ریزی کارشناسی و مدونی داشته باشند.

وی ادامه داد: در حاضر ۷۵۰ نقطه پایتخت به سیستم پخش اذان مجهز شده و تا سال آینده این آمار به ۲ هزار خواهد رسید.

بیادی گفت: مهمترین شرط موفقیت در کارهای فرهنگی رضایت شهروندان است که خوشبختانه شهرداری تهران در سال‌های قبل توانسته رضایت آنها را جلب کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: توجه به مطالبات و خواسته‌های شهروندان همچنین شرایط اجتماعی و فرهنگی از دیگرعواملی است توفیق برنامه‌های فرهنگی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.