تجهیز ناوگان سوخت‌رسانی به ADR

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تجهیز ناوگان سوخت‌رسانی به ADR

تجهیز ناوگان سوخت‌رسانی به ADR

ممتازنیوز: برای نخستین بار در کشور، خودروهای حامل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک به سیستم ضد جرقه ADR مجهز ‌شدند.

به گزارش ممتازنیوز، با آغاز عملیات اجرایی تجهیز نفتکش‌های البرز و دانگ فنگ ناوگان سوخت‌رسانی کشور به کیت ایمنی ADR، گروه خودروسازی سایپا به افتخار دیگری در عرصه خدمت‌رسانی به صنعت خودرو کشور دست یافت.
شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات کاوه خودرو سایپا که با در اختیار داشتن توان طراحی مهندسی و تیم کارشناسی مجرب، این سیستم را برای نخستین بار در ۶۴۰ نفتکش فعال در ناوگان سوخت‌رسانی کشور نصب می‌نماید، هم‌اکنون تجهیز نفتکش‌های البرز و دانگ فنگ در ناوگان سوخت‌رسانی را از استان‌های تهران، همدان، خراسان شمالی و خوزستان آغاز و در سایر استان‌ها نیز ادامه خواهد داشت.
با توجه به استانداردهای GGVS آلمان و ADR اروپا، تمامی خودروها و وسایل نقلیه موتوری که برای حمل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، می‌بایست مجهز به مدار الکتریکی مستقل از سیم‌کشی خودرو، شامل واحد کنترل الکترونیکی ECU و فرمان دهنده، اتصالات، سوکت‌ها و سیم‌کشی خاص و سوئیچ‌های اضطراری جهت قطع جریان برق خودرو مابین باطری و دینام باشند.
این سیستم توسط کلید برق ضد انفجار که از داخل کابین راننده عمل می‌نماید، قابلیت قطع جریان الکتریکی و جمع‌آوری کامل الکتریسیته ساکن موجود در سیستم برق خودرو را داشته و ایمنی کامل تجهیزات را در مواقع خطر فراهم می‌نماید.
تا پیش از این، نفتکش‌های ناوگان سوخت‌رسانی کشور صرفاً با تجهیز به کپسول آتش‌نشانی، به فعالیت در سیستم نفت‌بری می‌پرداختند که طبق بخشنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تمامی دارندگان وسایل نقلیه حامل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک ملزم به نصب سیستم ضد جرقه ADR از سوی شرکت کاوه خودرو سایپا می‌باشند.
مجموعه کیت ایمنی ADR از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارای گارانتی شرکت کاوه خودرو سایپا می‌باشد و خدمات گارانتی فقط از طریق شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت کاوه خودرو سایپا در ۳۱ شهرستان کشور ارائه می‌شود.
شرکت‌ها و فعالان ناوگان حمل و نقل مواد سوختی کشور برای نصب سیستم ضد جرقه ADR که منحصراً توسط شرکت کاوه خودرو سایپا انجام می‌شود، می‌توانند به مدیریت فروش و بازاریابی این شرکت به نشانی تهران، کیلومتر ۱۸ جاده قدیم کرج بزرگراه فتح، مجتمع صنعتی سازه‌گستر سایپا مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۴۶۸۸۳۵۹۰ تماس حاصل نمایند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.