تجهیز نمایشگاه قرآن کریم به دستگاه‌های کارتخوان سامان پرداخت

۱۲ تیرماه ۱۳،

غرفه‌های فروش بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به دستگاه‌های کارتخوان شرکت سامان پرداخت (سِپ)، متصل به حساب‌های بانک صادرات مجهز شدند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت برای سومین سال پیاپی و به سبب عملکرد مناسب در سال‌های قبل که منجر به جلب رضایت غرفه داران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه معنوی  گردید، از سوی بانک صادرات ایران به عنوان مجری انحصاری نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انتخاب شد.
 
گفتنی است، تا این لحظه تعداد ۵۰۰ دستگاه کارتخوان در غرفه‌های فروش این نمایشگاه نصب شده که این عدد باتوجه به درخواست غرفه‌داران در طول برگزاری نمایشگاه، قابل افزایش خواهد بود.
 
این گزارش می‌افزاید با هدف ارایه خدمات درخور و شایسته مومنان روزه دار و عدم اتلاف وقت این عزیزان، نصب کارتخوان‌های این نمایشگاه از طریق شبکه اینترنتی بوده تا  تراکنش‌های خرید ظرف مدت ۲ ثانیه انجام شود.
 
پرداخت الکترونیک سامان مفتخر است با ارائه خدمات پرداخت الکترونیک در نمایشگاه قرآن، سببات خریدی مطمئن، سریع و آسان را برای روزه‌داران در ایام ماه پر خیر و برکت رمضان فراهم آورد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.