تحریم های جدید امریکا در وضعیت اینترنتی ایران اثر نخواهد گذاشت

خبرگزاری آریا-آمریکاییها به طور مستمر روش ها و تاکتیک های خودشان را علیه ایران تغییر می دهند.

علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا گفت:معمولا هر کاری که از دست آمریکا علیه ایران بر آید انجام می دهد لذا با توجه به تحریم های جدید آمریکا باید یادآور شویم که آنها خودشان از این تحریم ها ضرر می کنند.
وی افزود:شرکتهای اقتصادی که تحریم را علیه ایران اعمال کردند خودشان زیان کردند زیرا ما با دیگر کشورها به کار خود ادامه دایم و شرکتهایی که با ما ارتباط داشتند رشد کردند ولی آنهایی که تحت امر آمریکا بودند ضعیف شدند.
بروجردی تاکید کرد:تا حالا کشور آمریکا هر چه توانسته علیه ما انجام داده است و از تمام ظرفیتها ،هم پیمانان منطقه ای و دوستان اروپایی خود استفاده کرده است.
وی خاطرنشان کرد:البته تحریم های جدید امریکا در وضعیت اینترنتی ایران اثر نخواهد گذاشت زیرا استفاده از اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی در انحصار امریکا نیست لذا هر تحریمی علیه ایران از سوی امریکا و اروپا به ضرر غرب تمام خواهد شد.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت:رمز گشایی هواپیمایی پهپاد آمریکایی کار عظیمی بود که نیروهای ما علی رغم گمانه زنی های اولیه امریکاییها موفق شدند بر این دانش هم به لحاظ اطلاعاتی که به آمریکاییها ثابت کنند که حرف ما حرف پشتوانه ای است اعلام شد و هم در عرصه مهندسی معکوس هم موفق شدند کار ساخت را شروع کنند .
وی افزود:انشاء الله نوع ایرانی هواپیمایی پهپاد نیز به زودی ساخته خواهد شد.
بروجردی تصریح کرد:قطعا امریکاییها به طور مستمر روش ها و تاکتیک های خودشان را علیه ایران تغییر می دهند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.