تحریم ها دیگر کار ساز نیست

۲۴م اسفند ،

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تحریم های جدید اتحادیه اروپا را نشانه تاثیر گذاری رسانه ملی دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روح الله عباسپور گفت : وقتی اتحادیه اروپا صدا و سیما و مسئولان آن را را تحریم میکند ضریب تاثیر این رسانه در افکار عمومی جهان مشخص می شود . وی افزود : این رفتار نشان می دهد شبکه های ایرانی در خبر رسانی درست از اوضاع جهانی و خنثی کردن هجمه تبلیغاتی غرب و لابی صهیونیستها در سرپوش گذاشتن بر اتفاقات جهانی موفق عمل کرده و آنها تحمل شنیدن صدای آن را ندارند .
 
عباسپور گفت : اگر رسانه ملی کارساز نبود آنها در اولویتهای کاری خود تحریم صداو سیما و مدیران آن را قرار نمی دادند . این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : خوشبختانه الان دیگر رسانه به صور انحصاری در اختیار صهیونیسها نیست یک زمانی در اختیار انها بود می توانستند ذهن مردم را تحت تاثیر خود قرار بدهند و یکطرفه خبرها جهانی را به نفع خود القاء کنند اما پرس تی وی ، جام جم و العالم رسانه هایی می باشند که این تلاش ها را خنثی کرده اند . به همین دلیل آنها به وحشت افتاه اند  .
 
وی گفت :ما این مسائل را پشت سر گذاشته ایم و تحریم آنها تاثیری بر کشور ما ندارد و همه این تحریم ها تبدیل به یک فرصت جدی برای کشور ما شده است . اینها اخرین حربه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ناامید خواهند شد آنها ما را در همه عرصه ها تحت فشار قرار می دهند و تحریم میکند ما به خود اتکایی می رسیم.

منبع: روابط عمومی رسانه ملی
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.