تحرک جدید گروهک تروریستی منافقین

به گزارش خبرگزاری مهر، گروهک منافقین که به مزدوری برای غرب شهره است در اقدامی هماهنگ با رژیم صهیونیستی درصدد خبرسازی درباره احتمال وقوع جنگ در منطقه و درگیر شدن ایران در آن و همچنین مقصر جلوه دادن ایران در هرگونه درگیری احتمالی است.

 اطلاعات واصله نشان می دهد این گروهک به دنبال صدور سلسله بیانیه هایی با امضای به اصطلاح فعالان داخلی و خارجی است که در چارچوب یک سناریوی صهیونیستی نظام جمهوری اسلامی را مقصر درگیری احتمالی با اسراییل و امریکا معرفی می کند و این درگیری ار نیز بسیار قریب الوقوع تصویر می نماید.

در این بیانه ها قرار است در پوشش صلح طلبی و آزادی خواهی، رژیم صهیونیستی از توطئه ها و خباثت های خود علیه ایران تبرئه شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متهم به جنگ طلبی شود.

لازم به ذکر است این گروهک همواره دارای ارتباطات ویژه با رژیم صهیونیستی بوده و این ارتباطات اخیرا و با درخواست مریم رجوی برای ایکال گروهک در سرزمین های اشغالی پس از اخراج از عراق نردیک تر هم شده است.

در حالی که عمده تحلیلگران عقیده دارند رژیم صهیونیستی جرئت و توان هیچ اقدامی علیه ایران را ندارد، هدف این گروهک آن است که  می خواهد از طریق برخی گروه های داخلی و خارجی خط محکوم سازی ایران را در افکار عمومی دنبال کرده و به این ترتیب سیاهه مزدوری خود برای دشمنان ملت ایران را سیاه تر نماید.

اخبار واصله حاکی است در راستای این پروژه بیانیه هایی تهیه و برای امضا در اختیار برخی افراد معلوم الحال قرار گرفته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.