تحریم‌های نفتی علیه ایران پایدار نخواهد بود

چکیده: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت‌های جهانی ادامه‌دار خواهد بود به تزلزل ایجاد شده میان کشورهای غربی و اروپایی اشاره و تأکید کرد: تحریم‌های نفتی علیه ایران پایدار نخواهد بود.

به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت  جواد سعدون‌زاده  درباره افزایش قیمت جهانی نفت، گفت:‌ این افزایش قیمت ناشی از تحریم‌های اروپا علیه ایران است و این روند افزایش قیمت ادامه هم خواهد داشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تزلزل ایجاد شده در اقتصاد کشورهای غربی و اروپایی نشانه شکست تحریم‌های علیه ایران است، افزود: این تحریم‌ها علیه ایران پایدار نخواهد بود و بسیاری از کشورهای تحریم‌کننده در همین ابتدای مسیر از کرده خود پیشیمان شده‌اند.

وی مقاومت ایران در برابر تحریم‌ها را بدون مشکل توصیف و تصریح کرد:‌مردم ایران سال‌ها پیش نیز در شرایطی سخت‌تر و دشوارتر از شرایط کنونی مقاومتی ستودنی از خود به نمایش گذاشتند و مشکلی برای کشور ایجاد نشد.

سعدون‌زاده اظهار داشت: جای افتخار دارد که به تنهایی مقابل جبهه‌ای از توطئه‌های مختلف کشورهای هم پیمان ایستادگی می‌کنیم و در این نبرد اقتصادی و نفتی هم در آینده‌ای نزدیک پیروز هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: ما با مدیریت صحیح منابع نفتی می‌توانیم بهترین بهره را از درآمدهای موجود ببریم و با تصمیم‌گیری‌های به موقع از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.