تحریم آمریکاعلیه رسانه ملی نمره قبولی رسانه نزدملتهاست

۱۲م آذر ،

رییس سازمان صدا و سیما گفت: بسیج در عرصه جنگ نرم حضوری موفق داشته است و به سبب آگاهی؛ صداقت ؛ شجاعت و دفاع از مواضع حق طلبانه و ارزش های والای انسانی؛ بسیاری از تهدیدات استکبار را به فرصت های بی بدیل تبدیل کرده است، بسیج باید فضای مجازی را به فضای حقیقی تبدیل کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛  آقای ضرغامی در جمع بسیجیان رسانه ملی با تجلیل از نقش بی نظیر بسیج در صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با اشاره به انفجار خودروی ارسال ماهواره ای خبر صدا و سیما در دمشق به دست تروریست ها و تصویب تحریم های تازه سنای آمریکا علیه رسانه ملی گفت: این رویکرد حقیرانه و ذلت بار به سبب وحشت و هراس فوق العاده استکبار از روشنگری های مؤثر و دقیق شبکه های جمهوری اسلامی ایران است.
رییس رسانه ملی افزود: این گونه اقدامات بی حاصل، نتیجه ای جزاقبال بیشتر جامعه جهانی به این شبکه ها را در بر ندارد و پرس تی وی همچنان تریبون جنبش ۹۹ درصدی ضد وال استریت باقی خواهد ماند.
آقای ضرغامی با تبریک به همکاران رسانه ملی گفت: این اقدام سنای آمریکا، به منزله نمره قبولی شما نزد ملت هاست. این مدال زرین را بر سینه حفظ و به آن افتخار کنید. 

شبکه های صداوسیما تریبونی برای بی تریبون ها  
رئیس سازمان صدا و سیما گفت : شبکه های صدا و سیما نقش مهمی در روشنگری و هدایت افکار عمومی جهانی دارد.
عزت الله ضرغامی همچنین در حاشیه اولین همایش گردانهای سایبری بسیج رسانه ملی در جمع خبرنگاران افزود: درکنار این همه شبکه های اطلاع رسانی که در دنیا وجود دارد یک صدا و تریبونی هم به نام شبکه های جمهوری اسلامی ایران برای کسانی که موفق نمی شوند حرف هایشان را از طریق دیگر شبکه ها بزنند وجود دارد.
وی اضافه کرد: در واقع شبکه های صدا و سیما تریبونی برای بی تریبون هاست و این شبکه ها به ویژه شبکه برون مرزی پرس تی وی تریبونی برای جنبش ۹۹ درصدی ضد وال استریت در آمریکاست که اکثریت مطلق مردم این کشور را تشکیل می دهند اما صدایشان به جایی نمی رسد.
رئیس رسانه ملی گفت : اگر تصور می گردد با تضییقاتی که امروز برای شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران فراهم می کنند می توانند این صدا را خاموش کنند حتماً اشتباه می کنند.
ضرغامی افزود: اقداماتی که استکبار انجام می دهد به ویژه مصوبه ای که دیشب سنای آمریکا بر اساس آن تحریم های گسترده ای را شامل حال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کرده است جز اینکه اقبال و توجه مردم دنیا را به این شبکه ها بیشتر می کند هیچ نتیجه ای ندارد و صدای حق نفوذ بیشتری پیدا می کند.
وی با بیان اینکه در حوزه فنی در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی کامل رسیده ایم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم، گفت: راه های رسیدن صدای ملت های مستضعف هم به گوش مردم دنیا همواره فراهم است و این اقدامی را که در سنای آمریکا صورت گرفت به عنوان نمره قبولی برای شبکه های جمهوری اسلامی ایران تلقی می کنند که مورد رضایت اقبال ملت های دنیاست.
ضرغامی افزود: مدال زرینی بر سینه همکارانمان وجود دارد که با عملکرد خوب، حرفه ای، صادقانه و واقعی توانستند مأموریت خود را به درستی انجام دهند و همیشه به آن افتخار خواهند کرد.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.