تحریم اقتصادی به زودی شکسته می‌شود؛ در سال ۸۸ موضوع انتخابات نبود

محمدی گلپایگانی:

ایران > رهبری
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و نگاه ملت به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، گفت: دشمن اکنون راهی برایش نمانده و دست به تحریم اقتصادی زده که به زودی این هم شکسته خواهد شد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه در مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه و ارتباط مردم ما با روحانیت اصیل سابقه‌ای به طول تاریخ و ریشه در قبل‌ها دارد و علما و مراجع بزرگ ما پیروان اهل بیت علیهم‌السلام می باشند و پیوند مردم نیز با اهل بیت علیهم‌السلام و به خصوص حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال از بین بردن پیوند مردم با اهل بیت علیهم‌السلام می باشند، گفت: به رغم همه دشمنی‌ها و توطئه ها، این پیوند زنده نگه داشته شده و بیداری اسلامی نیز نشآت گرفته از آن است.

محمدی گلپایگانی افزود: امروز مکتب‌های دروغینی به خورد جوان‌ها می‌دهند و از طریق ماهواره‌ها می‌خواهند افکار و اذهان جوانان را مسموم کنند اما یک عاشورای حسینی و یک محرم همه نقشه‌های یکساله و چند ساله اینها را خراب می‌کند. تا زمانی که این پیوند با اهل بیت علیهم‌السلام و امام حسین علیه‌السلام وجود دارد انقلاب ما آسیب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه نباید از دشمنان‌مان غافل باشیم، گفت: آنها دائم در صدد توطئه برای انقلاب اسلامی می باشند و در هر شبانه‌روز برای نابودی نظام ما نقشه می‌کشند.

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: کشور ما از یک رهبری بصیر، بینا، آگاه، جلوتر از زمان و متوسل و متوکل برخوردار است و اگر تدبیر حساب شده ایشان در فتنه ۸۸ نبود، طومار این حکومت در هم پیچیده شده بود. مقام معظم رهبری این کشتی را در این دریای متلاطم به ساحل نجات هدایت کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در سال ۸۸ موضوع انتخابات نبود، گفت: ۲۰ سال توطئه کردند و نقشه کشیدند و نقش هر مهره معلوم و مشخص بود تا در سال ۸۸ با آن فتنه عظیم نظام را از بین ببرند اما ولی فقیه با تدبیر و درایت و با حمایت ملت نگذاشت این اتفاق بیفتد.

وی همچنین با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در دنیا اظهار داشت: ما جنگ‌طلب نیستیم اما این به معنای عدم آمادگی نیست و اگر شرایطی پیش آید و رهبر معظم انقلاب فرمان دهند، ملت امان دشمن را خواهند برید. ایران اسلامی امروز به جایی رسیده است که نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشوری جرأت نمی‌کند به آن نگاه چپ کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمن اکنون راهی برایش نمانده و دست به تحریم اقتصادی زده که به زودی این هم شکسته خواهد شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.