تحریم تازه سنای آمریکا علیه رسانه ملی نمره قبولی این رسانه نزد ملت‌هاست

۱۱م آذر ،

رئیس سازمان صدا و سیما گفت:تحریم‌های تازه سنای آمریکا علیه رسانه ملی حقیرانه و ذلت‌بار به سبب وحشت و هراس فوق‌العاده استکبار از روشنگری‌های مؤثر و دقیق شبکه‌های جمهوری اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسیممتازنیوز،رئیس سازمان صدا و سیما در جمع بسیجیان رسانه ملی با تجلیل از نقش بی‌نظیر بسیج در صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: بسیج در عرصه جنگ نرم حضوری موفق داشته است و به سبب آگاهی؛ صداقت؛ شجاعت و دفاع از مواضع حق‌طلبانه و ارزش‌های والای انسانی؛ بسیاری از تهدیدات استکبار را به فرصت‌‌های بی‌بدیل تبدیل کرده است. بسیج باید فضای مجازی را به فضای حقیقی تبدیل کند.

ضرغامی با اشاره به انفجار خودروی ارسال ماهواره‌ای خبر صدا و سیما در دمشق توسط تروریست‌ها و تصویب تحریم‌های تازه سنای آمریکا علیه رسانه ملی گفت: این رویکرد حقیرانه و ذلت‌بار به سبب وحشت و هراس فوق‌العاده استکبار از روشنگری‌های مؤثر و دقیق شبکه‌های جمهوری اسلامی است.
رئیس رسانه ملی افزود: این گونه اقدامات بی‌حاصل، نتیجه‌ای جز اقبال بیشتر جامعه جهانی به این شبکه‌ها را در بر نداشته و پرس‌تی‌وی همچنان تریبون جنبش ۹۹ درصدی ضد وال‌استریت باقی خواهد ماند.
ضرغامی با تبریک به همکاران رسانه ملی گفت: این اقدام سنای آمریکا، به منزله نمره قبولی شما نزد ملت‌هاست. این مدال زرین را بر سینه حفظ کرده و به آن افتخار کنید.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.