تحریم جایزه اسکار از سوی ایران تاثیر مثبتی در دنیا ایجاد کرد

ˈسیدمحمد حسینیˈ روز یکشنبه در حاشیه تجمع بسیجیان و دانش آموزان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این پس در تمام جشنواره های پیش رو بخش ویژه ای برای معرفی بیشتر پیامبر اکرم (ص) ایجاد می شود.

وی گفت: وظیفه هنرمندان، شاعران و نویسندگان در دفاع از ساحت پیامبر اکرم(ص) و اسلام جدی است و باید تلاش گوناگون فرهنگی در کنار خروش مقدس مردم مسلمان انجام پذیرد.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمام متولیان هنری- فرهنگی خواسته تا در آثارشان به معرفی ابعاد شخصیتی پیامبر اسلام(ص) بپردازند و در این زمینه کوشا باشند.

حسینی با بیان اینکه امروز در دنیا عطشی برای شناخت بیشتر از پیامبر اسلام(ص) ایجاد شده، اظهار داشت: شخصیت والای پیامبر(ص) باید برای جهانیان تبیین شود، از این رو در تمام جشنواره های داخلی که مهمانان خارجی نیز حضور دارند، بخش ویژه معرفی رسول اکرم(ص) ایجاد می شود.

حسینی با بیان اینکه دشمنان با اهانت های گسترده به دنبال اسلام ستیزی و اسلام هراسی هستند، اظهار داشت: آنها با اساس اسلام و قرآن مخالف هستند و باید در این زمینه روشنگری داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید اهداف دشمن در توهین به اسلام را معرفی کنیم و شخصیت پیامبر(ص) را بیش از پیش به مردم جهان بشناسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: سرودن شعر، نوشتن کتاب و ساخت آثار هنری باعث ایجاد گام های موثر در حمایت از اسلام ناب محمدی(ص) خواهد بود.

حسینی همچنین همزمانی جشنواره فجر امسال با ولادت نبی اکرم(ص) را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: به هنرمندان اعلام شده که برای حمایت از پیامبر اسلام (ص) اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: ساخت آثار فاخر برای اهل بیت(ع) نیاز به زمان دارد اما امیدواریم در این زمان محدود تا جشنواره نیز آثاری در خور توجه ارایه شود.

تهرام/۷۲۶۱/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.