تحریم صنعت خودرو به نفع غرب نیست

۰۵ تیرماه ۱۳،

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: تحریم صنعت خودرو به نفع کشورهای غربی نخواهد بود.

ساسان قربانی اظهار کرد: مردم ایران با حضور فعال‌شان در انتخابات اعلام کردند که در سرنوشت خود مشارکت داشته و خواهان عزت و سربلندی در جهان می باشند.

وی با بیان این‌که کشورهای غربی نمی‌توانند بدون توجه به این عامل اساسی به تحریم‌های خود به ویژه در حوزه خودرو ادامه دهند، خاطرنشان کرد: بررسی مواضع اخیر کشورهای غربی نشان می‌دهد که آنها به این واقعیت پی برده‌اند که نشستن پشت میز مذاکره و پیشبرد منطقی کار بهتر از دمیدن بر تحریم‌های بی‌نتیجه و غیر منطقی خواهد بود.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: ایران از نظر منابع زیر زمینی، نیروی انسانی، زیرساخت‌های صنعتی، ظرفیت‌های بازار و همچنین جایگاه ژئوپولتیکی کشور بزرگی بوده و می‌تواند به پایگاه توسعه صنعتی منطقه تبدیل شود.

وی افزود: بنابراین با توجه به این واقعیات کشورهای غربی از تحریم صنعت خودروی ایران سودی نبرده و تنها بازار بزرگ ایران را به شرکت‌های رقیب واگذار خواهند کرد البته این تحریم مشکلاتی را نیز برای ما ایجاد خواهد کرد.

قربانی با بیان این‌که باید غرب را وادار کرد که از خصومت غیر منطقی دست برداشته و رویکرد درستی برابر مردم ایران داشته باشد، تصریح کرد:‌ با توجه به حضور پرشکوه مردم در انتخابات و رویکردهای رییس‌جمهوری منتخب معتقدیم که کشورهای غربی باید از فرصت تعامل با ایران استفاده کنند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۵ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۱:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.