تحریم های دشمنان را به فرصتی برای خودکفایی تبدیل کردیم

۱۱اردیبهشت،

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای اداری شهرستان رودبار تصریح کرد: تحریم های دشمنان را به فرصتی برای خودکفایی ، توسعه و آبادانی ایران اسلامی تبدیل کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ، “سید محمد حسینی” روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار که با حضور امام جمعه و مسوولان شهرستان رودبار در محل فرمانداری برگزار شد،با اشاره به سفرهای استانی،گفت: رییس جمهوری و هیأت همراه افزود: دولت تا آخرین روز مسوولیت، برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

نماینده معین هیات دولت دهم همچنین به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: مردم مانند همیشه با در نظر داشتن معیارهای انتخاب اصلح، در دو انتخابات پیش رو نیز حضوری پرشور خواهند داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: مسوولان با همت عالی، این شهرستان را که بر اثر زلزله آسیب های جدی دیده بود، آباد کردند.

حسینی ادامه داد: باید از پتانسیل بالای کشاورزی این منطقه برای صادرات محصولات استفاده بهتری شود تا مردم با دلگرمی بیشتری کار را انجام دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار را زادگاه شهیدانی چون شهید سید یونس رودباری ذکر و خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار با تبعیت از فرامین امام راحل، علیه رژیم ستمشاهی بپا خواست و سرانجام، شهد شیرین شهادت نوشید.

نایب رئیس شورای عالی سینماهمچنین بر ضرورت ساخت فیلم سینمایی از زندگانی شهید سید یونس رودباری برای آشنا کردن بیشتر مردم و جوانان با سیره این شهید تأکید کرد.

پیش از سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شماری از مسوولان به بیان مشکلات و درخواستهای خود پرداختند که وزیر ارشاد قول مساعد داد درخواست ها در جلسه هیات دولت مطرح و پیگیری شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان چهارمین سفر رییس جمهوری و هیأت دولت به گیلان، به شهرستان رودبار سفر کرده است.

حسینی در بدو ورود به رودبار، با حضور در مزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.