تحریم های نفتی اخیر ایران، آمریکا و همدستانش را رسوا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت حادثه طبس در محل وقوع واقعه طبس اظهار داشت: امکانات داخلی ایران اسلامی امروز به اندازه ای است که حتی خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که خلیج فارس تحت کنترل همه جانبه و شدید نیروی دریایی سپاه است.

وی تصریح کرد: این کنترل حتی در آبهای بین المللی نیز وجود دارد و آمریکا با آن همه سلاح و امکانات امروز دیگر قدرت برتر جهان نیست.

فدوی عنوان کرد: آمریکا از توانمندی نظامی بسیار بالایی برخوردار است و در برخی موارد قدرت و امکاناتش با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست اما نمی تواند با کشوری همچون ایران در بیفتد زیرا دست خدا و عنایت الهی با ملت اسلامی ایران است و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست و شاهد آن واقعه صحرای طبس است.

وی یادآور شد: آمریکا با آن همه سلاح، امکانات، نیروهای ‌آموزش دیده و … از مشتی خاک و شن بی جان شکست خورد و این جز اراده خداوند متعال نیست.

فدوی با اشاره به اهمیت خلیج فارس برای جهان اظهار داشت: ۴۰ درصد صادرات نفت دنیا از خلیج فارس است و ۷۵ درصد گاز برخی کشورهای اروپایی نیز از طریق خلیج فارس تامین می شود.

وی تاکید کرد: آمریکا امروز ثابت کرده که قادر به تامین امنیت انرژی جهان نیست و دیگر نمی تواند به واسطه اهرم انرژی سلطه ای در جهان داشته باشد.

وی عنوان کرد: تحریم های نفتی اخیر ایران، آمریکا و همدستانش را رسوا کرد و به دنیا نشان داد آمریکا و اروپا قدرتی در تامین انرژی ندارند.

در این مراسم همچنین پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرائت شد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.