تحریم ها باعث بیشرفت همه جانبه کشور شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘ابوالقاسم منطقی’ روز سه شنبه در گردهمایی فصلی ناظران شورای نگهبان شهرستان دلفان لرستان افزود:

دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ضد این نظام توطئه می کنند.

وی گفت: کنگره آمریکا یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، طرح تحریم ضد ایران را تصویب کرد که تاکنون نیز ادامه دارد.

وی همچنین گفت: دشمن در فتنه ۸۸ ، با یک برنامه ریزی ۱۰ ساله و با استفاده از اشخاص موجه و مطرح کشور قصد براندازی نظام را داشت.

منطقی اظهار داشت: ناظران شورای نگهبان علاوه بر حضور در پای صندوق و صیانت و حفاظت از آرای مردم، وظیفه مهمتری را که همان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بر عهده دارند.

وی از ناظران شورای نگهبان به عنوان سربازان خط مقدم نظام یاد کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین صحنه های سیاسی کشور است به دلیل اینکه پس از رهبر معظم انقلاب، دومین شخصیت اجرایی کشور رییس جمهور است.

منطقی، با اشاره به اینکه ناظران شورای نگهبان باید تابع رهبر معظم انقلاب باشند افزود:ناظران به عنوان یک سرباز و یک نگهبان در تمامی انتخابات ها از آرای مردم دفاع و صیانت می کنید و مانند دژ محکمی در برابر برنامه های دشمن ایستادگی می کنید.

امام جمعه نورآباد نیز در این آیین با اشاره به اینکه بیشترین هجمه دشمنان ضد شورای نگهبان بوده گفت: این هجمه بخاطر این است که این نهاد مقدس امانت دار آرمان های امام راحل (ره) بوده و هیچوقت از مسیر والای ولایت دور نخواهد شد.

حجت الاسلام ‘ محمد تقی صرفی پور’ از شورای نگهبان به عنوان بازو مدافع ولایت فقیه نام برد و افزود: ولایت مطلقه فقیه اشعه ای از ولایت ائمه اطهار (ع) است و ناظران شورای نگهبان محافظان خوبی برای ولایت فقیه بوده اند.

‘علی حسین سبزیان ‘رییس هیات نظارت بر انتخابات دلفان نیز با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر ناظر در این شهرستان فعالیت دارند گفت:در هردوره از انتخابات ۵۰۰ نفر از ناظران در پای صندوق های اخذ رای حضور می یابند.

۷۲۷۰/۶۳۰/ ۶۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۳۶۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.