تحقق آرزوی کشتن پسران توسط دو دختر + عکس

۲۱فروردین۱۳،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دو دختری که پسران را برای کشتن به خانه اش می کشاندند دستگیر شدند، به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این دو در “ایلی نویز” آمریکا پسران را با ترفند و فریب به خانه ای می کشاندند و پس از قتل آنها اجسادشان را در گوشه ای پنهان میکردند. این جنایت هولناک ..

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو دختری که پسران را برای کشتن به خانه اش می کشاندند دستگیر شدند،

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این دو در “ایلی نویز” آمریکا پسران را با ترفند و فریب به خانه ای می کشاندند و پس از قتل آنها اجسادشان را در گوشه ای پنهان میکردند.

این جنایت هولناک با کشف اجساد دو پسر در خانه دختر ۱۸ ساله ای به نام “الیسا آر ماسارو” کشف شد و در بازجویی از او اطلاعاتی بدست آمد تا سه همدست او را هم که یک دختر بنام “جاشوآ اف مینر” ۲۴ ساله و دو پسر بنامهای “بتانی ال مک کی” ۱۸ ساله  و “آدام لاندرمان” ۱۹ ساله دستگیر شوند.

طبق شواهد به دست آمده و نظرات کارشناسان این دختر ۱۸ ساله از کودکی دچار نوعی جنون بوده و به نقل از یکی از دوستانش در بچگی از آرزوی کشتن پسران صحبت می کرد.

دو جوانی که اجسادشان پیدا شده، دو پسر سیاهپوست ۲۲ ساله بودند که هر دوی آنها از ۵ سال پیش از این جنایت ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته اند.

سخنگوی پلیس گفته اجساد دو قربانی در حالی کشف شده که نیمی از بدن شان در اثر ماندگی فاسد شده بود.

یکی از همدستان این دختر قاتل فرزند یک افسر پلیس آمریکا است که از چند ماه قبل در جریان یک مهمانی با این دختر و دو دوستش آشنا میشود.

“مایک ترافون” افسر ویژه این پرونده گفت: این کشتار وحشیانه ترین و نفرت انگیزترین جنایتی است که در طول ۲۷ سال خدمتم با آن روبه رو شده ام،نه تنها یادآوری صحنه جنایت در جایگاه یک پلیس حالم را بد می کند، بلکه به عنوان یک انسان این بی حرمتی را به هیچ وجه نمی توانم تحمل کنم.

 

alt

alt


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.