تحقق اقتصادمقاومتی نیازمند عزم ملی است

دوشنبه ۱۶ مرداد – ۱۲:۵۷:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بروجردی :

بزرگنمایی:  

  رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره راههای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: با توجه به اینکه درمقطع فعلی جنگ اقتصادی از سوی آمریکا و همپیمانانش علیه ملت ما طراحی شده است تحقق اقتصادمقاومتی نیازمند یک عزم ملی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، علاءالدین بروجردی، با بیان اینکه طراحان جنگ اقتصادی علیه کشور خطا می اندیشند و فکر می کنند با این کار می توانند ما را ازاهدافمان دور کنند افزود: اقتصاد مقاومتی ابزار مناسبی است برای مقابله با جنگ اقتصادی ومی توانیم با این ابزار توطئه های دشمن درعرصه اقتصادی را خنثی کنیم.
نماینده مردم بروجرد درمجلس شورای اسلامی درخصوص تاثیرعمومی کردن اقتصاد برمقاومتی شدن اقتصاد گفت:مردم درتمام عرصه ها ، چه جنگ تحمیلی وچه سایر توطئه ها نقش اساسی داشتند و اگر مردم درقالب بسیج درجنگ تحمیلی وارد صحنه نمی شدند به طور قطع پیروز نمی شدیم، درعرصه اقتصاد هم به همین صورت است وهرچه از ظرفیت مردم دراقتصاد استفاده شودتوفیقات بیشتری نصیبمان خواهد شد.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره عملکرد دولت درتحقق شعار عمومی سازی اقتصاد گفت: فکر می کنم برای تحقق این شعار راه درازی درپیش داریم وفاصله زیادی تا عمومی شدن اقتصاد داریم وتحقق آن نیازمند تصمیم جدی، اراده جدی و بستر سازی است.
گفتنی است مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از محققان، پژوهشگران، متخصصان و نوآوران در عرصه علم و فناوری، و مسئولان شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری در ۸ مرداد با بیان این‌که یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی ، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است تأکید کردند: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، بلکه یک واقعیتی است که می بایست محقق شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۶۱۲۵۷۱۰۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.