تحقق حماسه سیاسی‌ و اقتصادی نیازمند اتخاذ تدابیر دقیق است

۲۱فروردین۱۳،

1-1914.jpg

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند اتخاذ تدابیر و برنامه‌های منسجم و دقیق است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی اکبر اختری در اولین جلسه شورای دانشگاه صنعتی کرمانشاه در سال ۹۲، با اشاره به سخنان نوروزی رهبر فرزانه انقلاب و نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهارکرد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند اتخاذ تدابیر و برنامه منسجم و دقیق است و این دانشگاه باید تمامی ظرفیت‌های خود را برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بکار بندد.

وی با اشاره به نقش قابل تامل دانشگاه‌ها و اساتید در افزایش بصیرت سیاسی و ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و آحاد جامعه، تاکیدکرد: باید زمینه حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: گسترش بخش‌های پژوهش و فناوری؛ توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و بومی، ارتقاء کیفیت تولید و خدمات و افزایش بهره‌وری را به دنبال خواهد داشت و این موضوع سبب اثرگذاری و نقش آفرینی دانشگاه‌ها در پیشرفت کشور و تحقق حماسه اقتصادی می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال قبل و نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها در پیشبرد اهداف دانشگاه، افزود: افزایش سطح کیفی و حرکت به سوی تحصیلات تکمیلی، راه‌اندازی رشته‌های کاربردی و مرتبط با صنعت، توسعه ساخت و سازها و تجهیزات آزمایشگاهی با اتکا به وسایل ساخت داخل، جزو برنامه‌های این دانشگاه در سال جاری است.

اختری خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با اعتماد به نفس، خودباوری و خلاقیت، پیشرفت‌های علمی و فنی را کسب کرده‌اند، بنابراین برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده برنامه سند چشم انداز همه اقشار جامعه و به ویژه مسئولان نظام، حفظ اتحاد و انسجام ملی را باید مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.