تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال/ رشوه گیری باید از فوتبال کشور حذف شود

اسفند ۱۴۰۲

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: در صدد هستیم تا موضوع رشوه‌گیری در فوتبال به طور غیر مستقیم رفع شود در غیر این صورت از اهرم نظارتی تحقیق و تفحص، سوال از مسئولان ذیربط و … استفاده خواهیم کرد.

“سیدهادی حسینی” سخنگوی فراکسیون ورزش با اشاره به موضوع رشوه‌گیری در فوتبال به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: این فراکسیون پیگیر موضوع رشوه‌گیری در فوتبال است.

وی افزود: معتقدیم همه فوتبالیست‌ها، همه داوران و همه مربیان رشوه‌بگیر نیستند بلکه برخی اشخاص ناسالمی در این عرصه حضور دارند که باید آن‌ها را از بدنه ورزش حذف کنیم.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار ادامه داد: وقتی گفته‌ می‌شود فوتبال فاسد است به کسانی که در این عرصه می باشند به چشم بد نگاه می‌شود و این موضوع درست نیست بلکه باید به روند فعالیت اشخاص فاسد در این حوزه توجه شود.

مدیرکل سابق تربیت بدنی استان مازندران ادامه داد: اشخاص ناسالم در عرصه ورزش کم می باشند و اکثر جامعه فوتبال نیز در نهایت سلامت روحی فعالیت دارند، اما بدنه ناسالم باید از  این حوزه جدا شود.

سخنگوی فراکسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: دفاع از حق ملت وظیفه نمایندگان بوده و از آنجایی که نمایندگان خادم ملت می باشند باید خادم بخش سالم جامعه ورزشی نیز باشند.

وی با بیان اینکه آقای کفاشیان بسیار سالم است گفت: باید نقش نظارتی فدراسیون تقویت شود تا شاهد این حوادث نباشیم.

عضو فراکسیون رهروان اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: ما درصدد هستیم تا این موضوع به طریق غیر مستقیم رفع شود ولی اگر لازم باشد مجلس موضوع تحقیق و تفحص از فدراسیون، سوال از مسئولان ذیربط و استفاده از سایر بازوهای نظارتی را در دستور کار قرار خواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.