تحقیر کهکشانی ها در سانتیاگو برنابئو

قبل از مرحله نیمه نهایی کمتر کسی فینال چلسی-بایرن مونیخ را حدس می زد اما فوتبال بار دیگر زیبایی اش را به رخ کشید تا بازی چشم نواز بارسا برابر چلسی و ستاره های کهکشانی مادرید برابر بایرن مونیخ حرفی برای گفتن نداشته باشند تا چلسی و بایرن مونیخ غیرمحتمل ترین فینال ممکن را برگزار کنند.

نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پس از پایان نود دقیقه و دو وقت اضافی، با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد و به حکم نتیجه دیدار رفت، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی سپرده شد.

کریستیانو رونالدو مهاجم تیزهوش رئال مادرید در دقایق ۵ (پنالتی) و ۱۳ توانست دروازه بایرن را فتح کند اما آرین روبن در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی نتیجه بازی را ۲ بر یک کند.

تلاش دو تیم در طول نود دقیقه و وقت های اضافه بی نتیجه بود که بازی به ضربات پنالتی کشید.

البته در دقایق پانی وقت دوم اضافی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه بایرن مونیخ اتفاق افتاد که می توانست سرنوشت فینال لیگ قهرمانان اروپا را تغییر دهد.

در ضربات پنالتی نویر، دروازه بان ملی پوش بایرن با مهار ضربات رونالدو و کاکا به نظر می رسید که کار را برای بایرن تمام کرده است اما این بار نوبت به کاسیاس دروازه بان کهکشانی ها رسیده بود که خودنمایی کند و با مهار ۲ ضربه پنالتی از بازیکنان بایرن بار دیگر امید را به اردوی رئال مادرید باز گرداند اما ضربه نا امید کننده سرخیوراموس، مدافع رئال مادرید آب سردی بود بر ۱۲۰ دقیقه تلاش یاران آقای خاص!

چلسی-بایرن مونیخ / غیر محتمل ترین فینال

شاید قبل از مرحله نیمه نهایی کمتر کسی فینال چلسی-بایرن مونیخ را حدس می زد اما فوتبال بار دیگر زیبایی اش را به رخ کشید تا بازی چشم نواز بارسا برابر چلسی و ستاره های کهکشانی مادرید برابر بایرن مونیخ حرفی برای گفتن نداشته باشند تا چلسی و بایرن مونیخ غیرمحتمل ترین فینال ممکن را برگزار کنند.

نکته قابل توجه فینال این دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بازی خانگی یکی از فینالیست هاست. بایرن در دیدار فینال در ورزشگاه خانگی به مصاف چلسی خواهد رفت.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.