تحقیق و تفحص از ایران خودرو کلید خورد

بورس

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه فروش سایپا و ایران خودرو در حالی متوقف شده که این اقدام غیرقانونی است، گفت: خودروسازان خواهان افزایش قیمت هستند و به همین علت محصول عرضه نمی‎‌کنند؛ در همین راستا مجلس طرح تحقیق و تفحص از ایران‌خودرو را در دستور کار دارد.

عزیز اکبریان تصریح کرد: سایپا و ایران خودرو محصولات خودر را از اواسط هفته گذشته به بازار ارائه نمی‌دهند و این اقدام کاملاً خلاف قانون است.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید با عواملی که عرضه خودرو به بازار را متوقف کرده‌اند به شکل جدی برخورد قضایی و امنیتی شود.

وی با بیان اینکه مجلس هم به وظایف نظارتی خود در این زمینه استفاده می‌کند، افزود: امروز کیفیت خودروهای داخلی بسیار کاهش پیدا کرده در حالی که کمیت و قیمت خودروها به شدت افزایش داده است.

اکبریان یادآور شد: ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو هر جا بخواهند سرمایه گذاری می‌کنند ووقتی با کمبود منابع مواجه می‌شوند در انتظار کمک دولت هستند و سپس با افزایش قیمت ها پول قطعه سازان را هم پرداخت نمی‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تحقیق و تفحص در خصوص شرکت خودروسازی ایران خودرو خبر داد و گفت: تحقیق و تفحص از ایران خودرو به زودی اجرایی می‌شود.


اخبار بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.