تحلیل روزنامه کوبایی از باخت تیم ملی این کشور مقابل ایران / حرکت رو به عقب

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – روزنامه «خوونتود ربلده» کوبا یکی از رسانه‌هایی بود که به بازتاب باخت تیم‌ملی والیبال این کشور مقابل تیم‌ملی ایران در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال پرداخت.

به گزارش ممتاز؛ این روزنامه، این مطلب را با تیتر «حرکت رو به عقب» تیم‌ملی این کشور بازتاب داد. در بخش‌هایی از این گزارش می‌خوانیم: «تیم‌ملی کوبا دوباره قربانی کاستی‌ها و نقصان‌های خودش شد و مقابل تیم‌ملی والیبال ایران تن به شکست داد. این تیم خداحافظی دلنشینی با رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نداشت چراکه باز هم قربانی کاستی‌های خودش شد. آنها در حالی مغلوب ایران شدند که در ابتدا از تیم‌ملی والیبال ایران پیش بودند ولی با افت در جریان مسابقه، در نهایت در مجموع چهار ست مغلوب ایرانی‌ها شدند.

در بازی برگشت دو تیم والیبال ایران و کوبا این‌طور به نظر می‌رسید که باخت در مصاف اول تأثیر چندانی در روحیه کوبایی‌ها نداشته و آنها با اینکه ست اول را بردند اما در سه ست بعدی روحیه لازم را برای برد نداشتند، در حالی که ایرانی‌ها با جایگیری‌های مناسب و کاستن از تعداد اشتباهات‌شان و استفاده از نقاط ضعف خطوط مختلف بازیکنان کوبا بهره برده و برنده شدند.

فراتر از نتایح به‌دست آمده، چیزی که در بازی تیم‌ملی والیبال کوبا مشهود بود، نقاط ضعف در نظم و انسجام تیم بود که برای بازگشت به سطح اول والیبال دنیا باید به اصلاح آنها پرداخت. البته با وجود بازی ضعیف کوبا در مصاف با ایران باید به بازی خوب بعضی از بازیکنان این تیم از جمله داوید فیل اشاره کرد که ۱۰ مهار از ۱۷ مهار کوبایی‌ها مقابل حملات ایرانی‌ها را به تنهایی انجام داد.

تیم‌ملی والیبال کوبا در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال این دوره عملکرد کم‌فروغی داشت و تنها با یک برد و چهار امتیاز، کارش را در گروه B این رقابت‌ها به پایان برد.

 این هفته، هفته خوبی برای والیبال مردان کوبا نبود چراکه تیم نوجوانان کوبا در مسابقه‌های قهرمانی جهان زیر ۱۹ ساله‌های والیبال به میزبانی مکزیک هم عملکرد خوبی نداشت و در پنج ست مغلوب آرژانتین شد. بعد از باخت ۳ – ۲ به آرژانتین شب تلخ والیبال کوبا کامل شد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.