تحولات سوریه امتحانی دشوار برای طرفداران مقاومت است

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ، وی در دیدار با سرهنگ ابوموسی دبیرکل جنبش فتح انتفاضه فلسطین در دمشق افزود: جمهوری اسلامی ایران مردم سوریه را تصمیم گیر اصلی در سرنوشت خویش می داند و با هرگونه مداخله خارجی مخالف است.

معاون سفارت ایران، نگاه جمهوری اسلامی ایران به تحولات جاری سوریه را نگاهی بر مبنای اصول ایمانی و اخلاقی و دفاع از مقاومت به عنوان یک ارزش دانست و تاکید کرد که موضوع سوریه را باید فراتر از مباحث تاکتیکی و استراتژیکی نگاه کرد.

دبیرکل جنبش فتح انتفاضه فلسطین نیز در این دیدار بحران جاری در سوریه را توطئه ای علیه سوریه و محور مقاومت دانست و تاکید کرد این بحران هیچ ارتباطی با بحث دمکراسی و اصلاحات ندارد.

وی با تقدیر از ایستادگی سوریه در برابر فشارهای بین المللی، گفت که سوریه از بحران جاری عبور کرده است.

دبیر کل جنبش فتح انتفاضه از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت، فلسطین و سوریه تقدیر کرد و گفت ما از موضع ایران که بر اساس وظیفه دینی و اخلاقی در کنار ملت فلسطین و سوریه قرار گرفته است، تقدیر می کنیم.

وی تصریح کرد، امروز هر کسی با سوریه همراه است بدون شک با فلسطین همراه است و هر کسی ضد سوریه عمل کند، بی تردید ضد فلسطین عمل کرده است.

گل رو همچنین در دیدار با ˈزیاد نخالهˈ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیرامون تحولات سوریه و فلسطین گفت و گو و تبادل نظر کرد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این دیدار با اشاره به تحولات جاری سوریه گفت مردم سوریه با مداخله خارجی مخالف و خواستار حل و فصل داخلی موضوع هستند.

زیاد نخاله با اشاره به نقش سوریه در حمایت از جریان های مقاومت ، سوریه را عمق استراتژیک مقاومت توصیف کرد.

خاورم**۱۴۳۶

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.