تحول در علوم لازمه تعامل و همکاری بیشتر حوزه و دانشگاه است

۲۷م آذر ،

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان‌ تحولات ایجاد شده در سطوح بالای دولت و نظام را مدیون تعاملات حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالباری جوانمردزاده در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار کرد: ارتباط خوبی میان حوزه و دانشگاه در دهه سوم انقلاب اسلامی با توجه به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، کرسی آزاداندیشی و برنامه‌های دیگر در کشور فراهم شده‌است.

وی افزود:‌ برای رسیدن به نقطه آیده‌ال در ارتباط حوزه و دانشگاه فاصله بسیاری وجود دارد. برپایی نشست‌های مشترک میان اساتید دانشگاه و حوزه در جهت ایجاد تعامل و همکاری و استفاده از تجربه‌ها و آشنا شدن با نقاط مثبت و توانمندی‌های همدیگر، از راهکارهای موثر در جهت برقراری ارتباط بیشتر میان آن‌ها است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه تحول در علوم، گفت: این امر نشان‌دهنده اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه است و ضرورت وحدت آن‌ها را چند برابر می‌کند.

جوانمردزاده ادامه‌داد: اگر بخواهیم در زمینه علوم تحولی شاهد باشیم باید میان حوزه و دانشگاه همکاری و تعامل بیشتری ایجاد شود. معتقدم باید نشست‌هایی صمیمانه فارغ‌ از مجالس رسمی و اداری در فضای آرام و همدلانه میان مدیران ارشد دانشگاه و حوزه برگزار شود. حوزه و دانشگاه در کنار هم می‌توانند منشأ تحولات در سطح کشور باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.