تحویل واحدهای فاز ۳ پردیس تا دوماه آینده

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت : یک هزار واحد از فاز ۳ پروژه های مسکن مهر پردیس درحال تحویل به متقاضیان است و۲ هزار واحد دیگر تا پایان مهر ماه به متقاضیان تحویل داده می شود.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فاز ۳ مسکن مهر پردیس تا ۲ ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود ،گفت:یک هزار واحد از فاز ۳ پروژه های مسکن مهر پردیس درحال تحویل به متقاضیان است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: ۲ هزار واحد دیگر تا پایان مهر ماه به متقاضیان تحویل داده می شود.

هدایت با اشاره به اینکه تمامی پروژه ها به خدمات زیر بنایی به متقاضیان تحویل داده می شود افزود: هیچ افزایش قیمتی مبنی بر زیر ساخت ها از متقاضیان گرفته نمی شود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از وزیر راه وشهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس گفته بود : پروژه های مسکن مهر در حال اجرا دارای کیفیت های متفاوت بود که از تمام پیمانکاران می خواهم کیفیت را فدای هیچ چیز دیگری نکنند و اگر گزارش ممتاز به نقل ازی در خصوص کیفیت اجرای پروژه ها شود، حتما پیگیری می کنیم.

آخوندی در این خصوص گفته بود: وزارت راه وشهرسازی قراردادهایی با پیمانکاران و مشاوران دارد که باید بر تعهدات خود پایبند باشد و از طرف دیگر نیز مشاوران و پیمانکاران نیز باید بر اساس قرارداد به تعهدات خود وفادار باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.