تحویل ۳۰ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد تا پایان امسال

۰۳م آذر ،

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل داده شده و ۳۰ هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده می شود.

احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه تاکنون هیچ ابلاغیه ای مبنی بر افزایش قیمت مسکن مهر به ما ابلاغ نشده است گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی و مذاکره برای افزایش قیمت مسکن مهر می باشند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی و ماشین آلات از جمله عوامل افزایش قیمت مسکن مهر بوده است.

غلامی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به متقاضیان تحویل داده شده است افزود: تمامی امکانات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و امکانات روساختی، پارک، مسجد و… آماده است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در ادامه تصریح کرد: تا پایان امسال ۳۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر آماده تحویل می شود.

غلامی با بیان اینکه امکانات زیرساختی این واحدها تاکنون آماده نشده است افزود: امیدوار هستیم تا پایان سال وزارت نیرو تمامی انشعابات آب، برق و گاز این واحدها را تحویل دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام واحدهای مسکن مهر در حال حاضر به صورت انفرادی انجام می شود و متقاضیانی که تمایل برای ثبت نام دارند می توانند به شهر هشتگرد مراجعه کنند.

* ثبت نام فازهای دوم واحدهای ویلایی هشتگرد آغاز شد

غلامی با اشاره به اینکه ثبت نام برای واحدهای ویلایی ادامه دارد افزود: ثبت نام فاز اول واحدهای ویلایی با ۷۰۰ ثبت نام کننده به پایان رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام واحدهای ویلایی برای فازهای بعدی با ظرفیت ۵ هزار واحد آغاز شده است./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ک.م ۱۳۴۰:

    من با وجود پرداخت ۱۳ میلیون پول از مسکن مهر حذف شدم چون دیگر نمی توانم ۱۲ میلیون جور کنم وبجای من به شخص دیگری که توان مالی دارد دادن هر چه گفتم پول پیش خانه دست صاحبخانه دارم گوش نکردند با اینکه از سال ۱۳۸۶ ثبت نام کرده بودم حالا جواب مرا چه کسی خواهد داد میگو یند این مشکل خودت است… باز هم من ماندم با۵۳ سال سن وبدون همسر و دو دختربزرگ بدون خانه این واقعیت تلخ گریبانگیر امثال من نیز هست …واقعا برای خودم افسوس میخورم که چرا ۲۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.