تحویل ۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان سال

۰۶م آذر ،

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: تا پایان سال ۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در صورت تأمین انشعابات به متقاضیان تحویل داده می شود.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به متقاضیان تحویل داده شده است گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر نیز در شهر جدید پردیس در مرحله آماده سازی است و در آینده نزدیک به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال ۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در صورت تأمین انشعابات آن به متقاضیان تحویل داده می شود.

هدایت با اشاره به اینکه وزارت نیرو مسئول اصلی تأمین زیرساخت های مسکن مهر است افزود: امیدواریم تمامی انشعابات واحدهای مسکن مهر تا پایان سال تأمین شود.

وی در خصوص تسهیلات مسکن مهر گفت: برای واحدهای صنعتی ۲۵ میلیون تومان، واحدهای نیمه صنعتی ۲۲ میلیون و واحدهای سنتی ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده است.

هدایت با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مذاکره ای در خصوص افزایش تسهیلات مسکن مهر صورت نگرفته گفت: در صورتی که تسهیلات مسکن مهر افزایش یابد سرعت ساخت واحدها نیز دو برابر می شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: پس از سرکار آمدن دولت جدید تمام تسهیلات مسکن مهر جذب می شود و سایر منابع از محل آورده متقاضیان جذب و احداث مسکن مهر ادامه خواهد یافت./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.