تحویل باکیفیت ترین خودروهای کشور برای اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد

چکیده: خودروهای تیانا، ماکسیما و مگان برای تامین ناوگان حمل و نقل اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد، انتخاب شده اند.

شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد که از پنجم تا دهم شهریور ماه با حضور روسای جمهور و مقامات عالی رتبه از ۱۴۷ کشور دنیا برگزار می شود، نقش آفرینی می کند.

این شرکت با توجه به این که از تمامی استانداردهای سختگیرانه شرکای تجاری خود همچون رنو و نیسان با موفقیت گذر کرده و در جدول ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در رده های خیلی خوب و برتر قرار دارد، توانسته است تامین خودروهای ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را برعهده گیرد.

برهمین اساس با توجه به اهمیت ویژه  این رخداد بزرگ ملی یکی از دلایل انتخاب محصولات شرکت پارس خودرو جهت حضور در این اجلاس، لوکس بودن و کیفیت بالای محصولات این شرکت بوده است تا ناوگان این اجلاس را همراهی کند. 

بر اساس این گزارش، امیر حسن امیری مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش برند محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا و دبیر پروژه ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در گروه سایپا اظهار داشت: تامین ناوگان حمل و نقل این اجلاس به شرکت پارس خودرو به عنوان باکیفیت ترین خودروساز کشور واگذار شده و  بر همین اساس ،سه محصول تیانا، ماکسیما و مگان به تعداد و رنگ های مشخص در اختیار نهاد محترم ریاست جمهوری قرار  می گیرد.

لازم به ذکر است: این خودروها در جدول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز همواره جزو صدرنشینان جدول کیفی ترین خودروهای کشور محسوب می شوند.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.