تحویل تندر۹۰ در گرو تصمیم گیری راهنمایی و رانندگی

۳۰م دیماه ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین در خصوص همین مطلب می نویسد: با سلام اینجانب برای اولین بارو اخرین بار تصمیم به خرید یک خودرو گرفتیم و بعد کل تحقیقات تندر ۹۰ ایران خودرو تحویلی دی ماه انتخابی خانواده شد و حتی شرایط چکی برای سایر خودرو ها تحویل فوری مثل پارس و سمند نیز در ان تاریخ بوده که بنده قبول نکردم و پولی که پرداخت کردم ارز ۱۳۰۰ تومن در بازار بود بعد یک بار افزایش قیمت ۳۵۰۰۰۰۰ تومانی مهر ماه الان حتی دعوت نامه ما( تحویل دی ماه) به دلایل مختلف نیامده است به سبب تک ایربگ بودن و شماره گذاری نشدن و اخیرآ” هم اقای رئیس جمهور دستور گران کردن خودرو دادند مگه پول پرداختی ماکه ۷۰ درصد قیمت خودرو بود با سود ۲۲ درصد چقدر پوشش این گرانی رو میدهد؟ ایا پرداخت ما با دلار مرجع قیمت گذاری میشود؟ یک کارمند درامش چقدر بالارفته؟چرا اصل مشتری مداری رعایت نمیشود؟
دیگری می نویسد: باسلامخواهشمند است پیگیری فرمایید ایران خودرو مشتریانی که از شهریور ماه۹۱ پیش خرید تندرE2LP داشته اند و میبایست ،۳۰آذر۹۱ خودرو تحویل میگرفتند را( به بهانه های مختلف از قبیل ،مشکل ارز، مواد اولیه،عدم شماره گذاری تندر تک ایربگ و… )دربلا تکلیفی گذاشته اند و شایعاتی مبنی بر تبدیل خودرو مطرح میشود در حالی که ما خواهان ،خودرو ثبت نامی خود هستیم و ایران خودرو هم جوابگو نیستند .
خواننده دیگر خبرآنلاین تاکید می کند: با سلام بنده خرداد ماه امسال از نمایندگی ایران خودرو یک دستگاه تندر ۹۰ پیش خرید کرده ام به زمان تحویل آذراما هنور تحویل نگرفته ام.
این درحالی است که مدیر فروش و بازاریابی ایران خودرو تاکید می کند: به سبب عدم شماره گذاری تندر۹۰ توسط راهنمایی و رانندگی در تحویل آن با مشکلاتی مواجه هستیم که در حال حاضر در حال مذاکره برای حل آن هستیم.
به گفته بابایی به زودی در صورت حل این مشکل ایران خودرو به تمام تعهدات خود به مشتریان عمل خواهد کرد.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.