تحویل واحدهای ۱۲۰ متری پردیس به متقاضیان خوش‌حساب

۱۵اردیبهشت،

abdolvahed mirzazadeh-32-2.jpg

از روز قبل انتخاب واحد متقاضیان مسکن مهر پردیس آغاز شد اما اکثر متقاضیان نسبت به متراژ واحدهایی که قرار است به آنها تحویل داده شود، معترض بوده و خواهان واحدهای بزرگتر و با متراژ ۱۲۰ متر می باشند که قائم مقام شرکت عمران پردیس اعلام کرد” ۱۰ درصد از واحدهای این پایگاه اینترنتی ۱۲۰ متری می باشند که اولویت تحویل آن با متقاضیان خوش حساب است”.

پیر فرشی- قائم مقام مدیر عامل شرکت عمران شهر تازه پردیس – دربارهٔ ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر پردیس و نحوه انتخاب واحدها از سوی متقاضیان به خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)گفت: هنگام ثبت‌نام از متقاضیان خواسته شد تا درخواست خود را مبنی بر چگونگی واحد مورد نظر اعلام کنند اما حال این موضوع به جریان شهرسازی تبدیل شده و بعضی از متقاضیان از تحویل واحدهای با متراژ کمتر از ۱۲۰ متر گلایه دارند.

این در حالیست که بعضی متقاضیان واحدهای مسکن مهر پردیس روز قبل (شنبه) با حضور در محل پروژه دره بهشت (فاز ۵) نسبت به تحویل واحدهای ۹۰ و ۱۰۰ متری اعتراض داشتند.

به گفته متقاضیان معترض” آنها برای واحدهای ۱۲۰متری ثبت‌نام کردند و ۷۰درصد مبلغ این واحدها را واریز کرده‌اند اما قرار است واحدهای با متراژ کمتر تحویل بگیرند”.

این درحالیست که قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس می‌گوید: با توجه به وضع اقتصادی موجود مسکن، عده‌ای شرایط خود را تغییر داده و خواستار واحدهای سه خوابه و با متراژ بالاتر شده‌اند.

به گفته پیرفرشی، ثبت‌نام‌کنندگان باید ۷۰ درصد از مبلغ واریزی را پرداخت کنند و واحدهای آنها مراحل ساخت، اسکلت و سقف را طی کرده‌ باشد تا برای انتخاب واحد از سوی شرکت عمران شهر تازه پردیس دعوت شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اولویت تحویل این واحدها بر اساس زمان پرداخت اقساط است.

وی با اشاره به در حال ساخت بودن حدود ۳۵ هزار واحد طراحی شده در دره‌بهشت پردیس، گفت: واحدهای ۱۲۰ متری که تعداد کمتری نسبت به بقیه واحدها دارد بر اساس خوش حسابی متقاضیان و واریز به موقع اقساط انتخاب و تحویل داده می‌شود.

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس افزود: متقاضیان دره‌بهشت و دره آراء شهر تازه پردیس پس از دریافت پیامک و چاپ برگه دعوتنامه خود، می‌توانند برای انتخاب واحد به شهر تازه پردیس مراجعه کنند.

وی دربارهٔ مدت زمان انتخاب واحد تا تحویل آن گفت: از زمان ثبت‌نام تا تحویل واحد ۱۸ ماه زمان می‌برد و امید است تا نیمه اول سال این واحدها تحویل داده شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.