تحویل ۱۱۵۰ واحد مسکن مهر ایران خودرو در هشتگرد

۲۲ آبان ،

واگذاری ۱۱۵۰ واحدمسکن مهر ایران خودرو با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران این شرکت و مدیر عامل تعاونی خاص در شهر تازه هشتگرد کلید خورد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر ایسنا، جواد نجم الدین، مدیرعامل ایران خودرو در مراسم تحویل فاز دوم مسکن مهر این شرکت گفت: یکی از مهمترین و ماندگارترین اقدامات دولت نهم و دهم پروژه مسکن مهر بوده است.

وی ادامه داد: گروه صنعتی ایران خودرو نیز با برنامه ریزی مدون در جهتی خانه دار شدن کارکنان خود گام های بسیار خوبی برداشته است.

او با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای کارکنان از برنامه های محوری این شرکت است، افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه های هر خانوار ایرانی تهیه مسکن است که خوشبختانه ما در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر ایران خودرو مشتمل بر ۲۵۰۰ دستگاه است که از این میزان تعداد ۵۰۰ دستگاه در سال قبل تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله ۱۱۵۰ واحد تازه به ثبت نام شدگان تحویل داده می گردد و مابقی واحدها نیز تا سال آینده تحویل کارکنان خواهد شد.

نجم الدین کیفیت بالای پروژه مسکن مهر این شرکت را از مهمترین شاخصه های این پروژه دانست و گفت: همکاران تعاونی خاص همه تلاش خود را برای ساخت این پروژه عظیم به کار بسته اند.

وی با اشاره به اینکه استاندارد های پروژه مسکن ایران خودرو از میانگین استاندارد در نظر گرفته شده بالاتر است، تصریح کرد: مسئولان پروژه مسکن مهر نیز باید تلاش کنند تا قیمت همه شده این واحدها افزایش بسیاری پیدا نکند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک سرویس های ایاب و ذهاب، مترو و امکانات شهری و فرهنگی این شهر تازه نیز کامل شود.

در ادامه این مراسم کلیدهای ۱۴ واحد مسکن مهر ایران خودرو به صورت نمادین توسط مدیرعامل این شرکت به مالکان این واحدها تحویل داده شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.