تحویل ۲۰۰۰ مسکن مهر پردیس تا پایان سال

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس از آماده افتتاح بودن ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر این شهر در فاز سه تا پایان سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۲۰۰ واحد مسکونی در حال تحویل به متقاضیان است.

به گزارش ممتاز(Bananews.ir)،مهدی هدایت در گفت‌و گو با ایسنا اشاره به تحویل ماه به ماه واحدهای مسکن مهر شهر تازه پردیس اظهار کرد: تحویل واحدهای مسکونی در فاز سوم این شهر در حال انجام است؛ به گونه‌ای که درحال حاضر کار بانکی ۸۰۰ واحد مسکونی و دریافت دفترچه قسط آن‌ها در این هفته صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر تکمیل همه تعهدات دولت قبلی در زمینه مسکن مهر گفت: تاکنون بخش سنگینی از واحد‌های مسکن مهر پردیس تحویل داده شده و باقی‌مانده واحد‌ها تا پایان سال ۹۴ نیز به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

هدایت پیش‌تر نیز از افتتاح ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر این شهر تا پایان سال و تحویل واحدهای مسکن مهر فاز نهم پردیس از سال آینده خبر داده بود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس پروژه‌های فاز‌های ۸ و ۱۱ در حال ساخت می باشند که تحویل این واحدها از ابتدای سال ۹۳ آغاز می‌شود و تا پایان سال ۹۴ ادامه دارد و متقاضیان باید توجه کنند که اولویت تحویل واحد‌های مسکن مهر در فاز‌های ۸ و ۱۱ براساس واریز مبلغ و ثبت‌نام متقاضیان است.

شهر تازه پردیس واقع در شمال شرقی شهر تهران از سال ۸۹ تاکنون ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن مهر را در برنامه دارد. همچنین ساخت و ساز ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در فازهای سه،‌پنج و هشت این شهر تازه از سال قبل آغاز شده که مسئولان بر تحویل این واحدها همراه با تامین امکانات زیر بنایی تاکید دارند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.