تخته‌ها و تلویزیون‌های هوشمند تصویری از کلاس‌های درسی آینده

۰۹م اسفند ،

71-76.jpg

دانشگاه آورت ایالات متحده با استفاده از فن‌آوری‌های نوینی نظیر تبلت‌ها، تخته‌ها و تلویزیون‌های هوشمند تصویری از کلاس‌های درسی آینده ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسوولان این دانشگاه همچنین در شرف تاسیس سومین کلاس درس با استفاده از فن‌آوری‌های نوین می باشند.

سومین کلاس پیشرفته در این دانشگاه، اولین نمونه در نوع خود به حساب می‌آید. در این کلاس از فن‌آوری‌های حال حاضر، شامل صفحه نمایش عظیم‌ ال‌سی‌دی و مبلمان استفاده می‌شود.

شایان ذکر است هزینه ساخت و تجهیز هر یک از این کلاس‌ها ۲۰ هزار دلار برآورد شده که توسط بنیاد عمومی منطقه دن ریور تامین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی هرالد، هدف دانشگاه از تاسیس چنین کلاس‌هایی ایجاد آسایش و آگاهی دانشجویان از آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا، در خلال این کلاس‌ها می‌باشد.

چاد دیویس، یکی از استادان این دانشگاه در خصوص کلاس‌های فوق می‌گوید: استفاده از تجهیزات نوین به طور قابل توجهی وی را در تدریس به نسل آینده آماده و کمک می‌کند.

دِبی فلین، مسوول توسعه دانشگاه آورِت افزود: دانشجویان امروز استفاده از فن‌آوری‌های تازه را بسیار متفاوت‌تر از آنچه که ما می‌آموختیم، یاد گرفته و به کار می‌برند. ضمن اینکه استفاده از فن‌آوری‌های روز در کلاس‌های درس استادان و دانشجویان بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

دانشگاه آورت قصد دارد شمار این گونه کلاس‌های خود را به ۳۰ واحد افزایش دهد تا تمام دانشجویان دانشگاه از تجربه یکسان در زمینه استفاده از فن‌آوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.