تخت‌خواب دونیم‌شده در ایرانشهر + پوستر

به گزارش خبرآنلاین، این نمایش از روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه به کارگردانی افسانه ماهیان در سالن استاد سمندریان به استقبال علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌رود. نمایش «۳۳% نیل سایمون» بر اساس نمایشنامه «فصل دوم» نیل سایمون توسط محمد یعقوبی نوشته و دراماتورژی شده است.

 

طراحی پوستر این نمایش که پیشتر قرار بود همان «فصل دوم» نام داشته باشد تخب‌خوابی را نشان می‌دهد که خط‌چینی قرمز آن را دونیم کرده و قیچی قرار است آن را ببرد.

 

«فصل دوم» سایمون نمایشنامه است تقریبا خودزندگینامه‌ای و داستان جرج اشنایدر، نویسنده‌ای است که به تازگی همسرش را از دست داده و با جنی، بازیگر سریال‌های آبکی آشنا می‌شود. جنی ازدواج غیرموفقی را پشت سر گذاشته و نمی‌داند آمادگی زندگی جدیدی را دارد یا خیر. این درحالی است که جرج مدام به یاد خاطرات همسر سابقش می‌افتد.

 

 

یعقوبی پیشتر درمورد این تغییر نام گفته بود: «تغییر نام نمایش «فصل دوم» نوشته نیل سایمون به «۳۳% نیل سایمون» یک بازی و شوخی زبانی است چراکه نمایش تولید شده ایرانیزه شده اثر نیل سایمون است.»

 

علی سرابی، آیدا کیخایی، ملیکا عبدالرزاقی و مسعود میرطاهری بازیگران این نمایش هستند. تورج ثمینی‌پور، ساقی عطایی و هومن خدادوست گروه کارگردانی، منوچهر شجاع طراح صحنه، پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، آنکیدو دارش آهنگساز و امیر اسمی طراح پوستر و بروشور نمایش «۳۳% نیل سایمون» هستند.

۵۷۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.