تخریب ۸ واحد مسکونی به سبب نشت گاز+تصاویر

۱۳م اسفند ،

ممتازنیوز: بر اثر نشت لوله‌های گاز در منطقه خشایار اهواز، هشت منزل مسکونی تخریب شد.

به گزارش فارس، نشت گاز بار دیگر سبب انفجار و تخریب چندین منزل مسکونی شد و چندین خانواده را نیز عزادار کرد.

بار دیگر بی‌احتیاطی‌ها در آستانه سال جدی جز غم و اندوه و اشک و حسرت دیگر هیچ برای همگان باقی نگذاشت…

و این بار در اتفاق انفجار گاز هشت منزل مسکونی در منطقه خشایار اهواز سرنوشتی دردناک را برای ساکنان این محله رقم زد.

*انفجار بر اثر نشت لوله‌های گاز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز در خصوص این اتفاق اظهار داشت: بر اثر نشت لوله‌های گاز در خیابان طلوع بین خیابان غزنوی و خیابان کیان در منطقه خشایار، هشت منزل مسکونی تخریب شد.

امیر نجفی افزود: این منازل شامل چهار ساختمان مسکونی دو واحدی در دو خیابان مجاور یکدیگر بوده که به طور صددرصد تخریب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز این اتفاق به وقوع پیوست و شدت اتفاق آن چنان بوده که دو منزل مسکونی ویلایی جنب این ساختمان‌ها نیز آسیب دیده و دچار ریزش آوار شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز در خصوص آمار تلفات و مجروحان این اتفاق گفت: از تعداد تلفات احتمالی و زخمی‌های این اتفاق تاکنون اطلاعی در دست نیست.

*پس از گذشت یک ساعت از وقوع اتفاق، عملیات آواربرداری هنوز آغاز نشده بود

پس از گذشت یک ساعت از وقوع اتفاق، عملیات آواربرداری هنوز آغاز نشده بود و لودر و دستگاه‌های خاک‌بردار هنوز در محل حاضر نشده‌ بودند؛ این در حالی ا‌ست که براساس گفته همسایگان، ساکنان منازل مسکونی که دچار تخریب صددرصدی شده‌اند، در هنگام انفجار گاز در منزل حضور داشته‌اند.

*تنها سه نفر با زخم‌‌های جزئی به بیمارستان منتقل شدند!

این انفجار در ساختمانی دو طبقه اتفاق افتاد و دو ساختمان دو طبقه مجاور در یک خیابان و دو ساختمان دو طبقه دیگر در خیابان مجاور به طور کامل تخریب شد و چند منزل‌ مجاور محل اتفاق نیز آسیب دید، اما طبق گفته‌های مسئولان آتش‌نشانی و اورژانس، تنها سه نفر با زخم‌‌های جزئی به بیمارستان منتقل شدند.

*۳ منزل خالی از سکنه بوده‌اند

براساس گفته‌های همسایگان در این اتفاق، سه منزل خالی از سکنه بوده‌اند؛ در یکی از منازل دو خانم زندگی می‌کردند که هردو در زمان اتفاق خارج از منزل بوده‌اند و در ساختمان اصلی محل اتفاق، سه کارگر ساکن بوده‌اند.

*در زمان وقوع اتفاق کسی حضور نداشته است

یکی از این کارگران اذعان داشت که اثری از یکی از همکارانش نیست و احتمال می‌دهد که زیر آوار باقی مانده باشد، در بقیه منازل نیز در زمان وقوع اتفاق کسی حضور نداشته است.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.