تخصیص پردیس گرمسار دانشگاه امیرکبیر به تحصیلات تکمیلی

۲۹فروردین۱۳،

11-692.jpg

رییس دانشگاه امیرکبیر پردیس گرمسار با بیان اینکه برای حفظ این محیط آموزشی در شهرستان گرمسار با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده‌ایم، گفت: اگر در چندماه اخیر حمایت‌های مسئولین و معتمدین شهر گرمسار نبود این پردیس تعطیل شده بود.

دکتر نوربها در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، گفت: با همراهی و همکاری مردم و مسئولین و از جمله استاندار سمنان و نماینده گرمسار در حال حاضر بخش عمده مشکلات دانشگاه امیرکبیر گرمسار حل شده است.

وی با اشاره به شرایط مناسب زیرساختی در شهر گرمسار و نظر مساعد مسئولین استان به این دانشگاه، افزود: دانشگاه امیرکبیر گرمسار آینده روشنی دارد و به همین سبب این پردیس فقط برای دوره تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است.

نوربها نزدیکی به تهران را موقعیت خوبی برای استفاده هرچه بیشتر از امکانات آموزشی پایتخت عنوان کرد و تاکیدکرد: این نزدیکی در انتقال امکانات و پایگاه‌های آموزشی معتبر برای تحصیل در این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که اکثر اساتید این دانشگاه از اساتید مدعو از دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران می باشند، اظهارکرد: تمام تلاش ما این است که سطح علمی این دانشگاه هم تراز پردیس تهران باشد.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم و نماینده مردم گرمسار در مجلس و سایر مسئولین، تاکیدکرد: اگرچه هنوز مشکلاتی در این دانشگاه وجود دارد، اما قسمت عمده آن با حمایت مسئولین حل شده است.

نوربها با اشاره به تجربیات خود در مراکز دانشگاهی بندرعباس و هرمزگان، تصریح کرد: از سال ۱۳۸۷ که مسئولیت راه‌اندازی پردیس گرمسار به ما واگذار شد تمام تلاش را برای ارتقا و بسط علمی در این شهرستان به کار بسته‌ایم.

بر اساس این گزارش، دانشگاه امیرکبیر اولین دانشگاه صنعتی کشور است و در حال حاضر علاوه بر دانشکده‌های مستقر در تهران دارای سه واحد دانشگاهی در شهرهای گرمسار، بندرعباس و ماهشهر است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.