تخفیف ۳۰ درصدی دهکده آبی پارس به مناسبت روز معلم

خبرگزاری آریا-مدیر روابط عمومی دهکده آبی پارس گفت: به مناسبت۱۲اردیبهشت روزمعلم ،دهکده آبی پارس به مدت ۱۰ روز خدمات خود را با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه می کند.
علی پویان مدیر روابط عمومی دهکده آبی پارس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آریا ضمن تبریک روز معلم  اظهار داشت: به مناسبت۱۲اردیبهشت روزمعلم از ۷ لغایت۱۷ اردیبهشت ازساعت ۱۷ هر روز  هزینه ورودی پارک آبی جهت اساتید ،معلمین، دانشجویان و دانش آموزان با ارائه معرفی نامه ازمحل تدریس یا با همراه داشتن کارت دانشجویی یادانش آموزی معتبر به همراه حداکثر ۵ نفر با ۳۰درصدتخفیف ارائه می گردد.
پویان در ادامه گفت:دهکده آبی پارس که در بزرگراه تهران-کرج مقابل ایستگاه مترو گرمدره واقع شده این فرصت را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد تا ضمن استفاده از فضایی بی نظیر، ساعات لذت بخشی را تجربه کنند. این پارک آبی که تنها پارک آبی استاندارد ایران است، اولین فاز از یک پروژه بزرگ و بی نظیر با نام ابن بطوطه پارس است که ظرف ۳سال آینده راه اندازی خواهد شد.
استفاده کنندگان از این فضای مفرح همگی می توانند با ارسال شماره کارت بلیت خود به سامانه پیام کوتاه این پارک آبی در قرعه کشی  این دهکده که خودروی پورشه ۲۰۰ میلیونی و سکه طلا می باشد، شرکت کنند.

چگونگی تهیه بلیت و شرکت در قرعه کشی
پویان در خصوص تهیه بلیت دهکده اظهار داشت:برای حضور در این قرعه کشی بلیت ورود به مجموعه دهکده آبی پارس از طریق اینترنت و یا خرید حضوری تهیه شده و شماره آن به سامانه پیام کوتاه مجموعه ارسال می شود. نکته حائز اهمیت این است که برندگان هر مرحله جشنواره قرعه کشی این شانس را دارند که در مراسم قرعه کشی بعدی هم حضور داشته باشند. به عبارت دیگر با یک بار برنده شدن شانس شان را از دست نمی دهند. تنها کافی است که بلیت خود را تا پایان جشنواره نگه دارند.

اطلاعات کاملتر از دهکده آبی پارس
مدیر روابط عمومی دهکده آبی پارس برای اینکه علاقمندان اطلاعات بیشتری در خصوص دهکده داشته باشند اظهار داشت: این پارک آبی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استاندارهای بین المللی در فضایی بالغ بر ۱۴هزار متر مربع احداث شده تا ضمن اینکه منطقه گرمدره بیشتر شناخته می شود، مردم تهران و شهرهای اطراف آن بتوانند از فضایی بی نظیر در کشور لذت ببرند. این مجموعه در آن واحد ظرفیت پذیرش دوهزار نفر را دارد که این عدد در طول یک روز به ۵هزار نفر هم می رسد. این دهکده آبی که بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه نیز به حساب می آید، دارای امکاناتی نظیر سرسره های مهیج، چاله فضایی، وسایل بازی ویژه کودکان، رودخانه وحشی، دریاچه مواج و… است. ضمن  اینکه فضاهای جانبی همانند رستوران، کافی شاپ و ایستگاه آبمیوه هم پذیرای علاقه مندان می باشد. البته به زودی این مجموعه به سونا، استخر، جکوزی و سالن های بدنسازی، ماساژ و حمام آفتاب نیز مجهز می شود. آنچه دراین میان جالب توجه است این که بانوان هم می توانند ۳روز در هفته از امکانات دهکده آبی پارس استفاده کنند و این دهکده تنها به آقایان تعلق ندارد. لازم به ذکر است آبی که در این مجموعه استفاده می شود، به لحاظ ترکیبات، ترکیبی نزدیک به آب معدنی دارد و با تمهیدات اندیشده شده همواره زلالی ویژه ای دارد و به نوعی فضاسازی شده که فضایی همانند ساحل کیش را تداعی کند؛ با همان شرجی خاص و همان ویژگی ها. برای استفاده از این فضا و البته شرکت در قرعه کشی عظیم این مجموعه کافی است بلیتی به مبلغ ۳۰هزار تومان تهیه کنید و بدون محدودیت زمانی یک روز کامل از این مجموعه استفاده نمایید. البته برای تهیه بلیت به مدارس و ارگان ها تخفیف گروهی داده می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.