تخفیف عوارض خدمات پسماند iبه شهروندان نمونه منطقه ۱۰

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

رئیس اداره بازیافت منطقه ۱۰ از تخفیف عوارض خدمات پسماند شهری iبه شهروندانی که با غرفه های بازیافت محل سکونت خود همکاری نمایند خبر داد.

مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر ۱۲ غرفه برای طرح تفکیک زباله از مبدا در منطقه در حال اجرا است و در آینده iبه ۲۲ غرفه افزایش پیدا می نماید.
در حال حاضر هر ماه در این منطقه ۱۰۰ نفر iبه عنوان شهروند نمونه انتخاب می شوند که در پنج شنبه آخر هر ماه iبه آن ها جوایزی اهدا می گردد.
وی با اشاره iبه اینکه شهروندانی که بیشترین همکاری با غرفه های بازیافت محل خود داشته باشند تاثیری در قبض خدمات پسماند دارد افزود: شهروندانی که بیشترین همکاری را با غرفه محل سکونت خود داشته باشند فرم هایی در اختیار آن ها گذاشته می گردد که شهروندان می توانند مشخصات ملک خود را در این فرم بنویسند و این غرفه ها کارت شارژ سامان iبه صورت کاملا رایگان در اختیار آن ها قرار می دهد و شهروندان در ازای پسماند خود و تحویل آن iبه غرفه iبه ارزش ریالی کارت های آن ها شارژ می گردد و در آخر سال iبه میزان مشارکت شهروندان که براساس کارت های آن ها مشخص می گردد تخفیفاتی در قبض عوارض خدمات پسماند می دهند و این تخفیف ها براساس میزان شارژ کارت شهروندان بستگی دارد.

وی خاطر نشان نمود: این طرح در منطقه از طریق شورای محله، مساجد و حوزه علمیه و…. انجام می گردد که آموزش گران آموزش های لازم را iبه صورت چهره iبه چهره iبه شهروندان ارائه می دهند و در این زمینه بروشورهایی مد نظر گرفته شده است که بروشورها مخصوص مدارس، زنان خانه دار و پسماندهای بسیار خطرناک است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.