تخفیف ویژه ایرانسل برای مکالمه با عتبات عالیات

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

ایرانسل از ارائه تخفیف ویژه برای مکالمات بین الملل به مقصد عراق همزمان با ایام اربعین حسینی و گردهمایی عظیم رهروان آن حضرت در عتبات عالیات خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره گیری ۰۶۰ بجای دو صفر اول در مکالمات بین‌الملل به مقصد اپراتورهای تلفن ثابت و همراه عراق، هزینه مکالمات بین المللی خود را کاهش داده و آسان تر از قبل تماس‌های خود را برقرار نمایند. 
 
با استفاده از این سرویس ایرانسل، هزینه هر دقیقه مکالمه از طریق سیم کارت های اعتباری ایرانسل از ایران به مقصد اپراتورهای تلفن همراه عراق، با ۴۲ درصد تخفیف به دقیقه ای ۸۹۹ تومان و به مقصد اپراتورهای تلفن ثابت عراق با ۳۳ درصد تخفیف، به دقیقه ای ۶۴۹ تومان کاهش می یابد، که مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه برای این دسته از تماس‌ها به حساب می‌آید.
 
همچنین، اطلاعات لازم در خصوص خدمات رومینگ بین‌الملل ایرانسل، روش فعال‌سازی برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، خدمات اینترنت همراه رومینگ بین الملل، روش‌های شارژ و رومینگ اعتباری ایرانسل باخرید کارت شارژ در کشور مقصد از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل دسترسی است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.