تخفیف ۲۱میلیارد تومانی توانیر به صنایع

شرکت توانیر به هزارو ۸۲۸ شرکت صنعتی پارسال ۲۱۰ میلیارد ریال تخفیف داد. مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت مادر تخصصی توانیرامروز در جمع خبرنگاران ،مدیران و کارکنان توزیع برق تبریز گفت :این میزان تخفیف داده شده به بخش صنعت نسبت به سال ۸۹ دو برابر افزایش یافته است،

علیرضا احمدی یزدی همچنین افزود : هفت هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی با همکاری و کاهش مصرف در تابستان از ۱۱۰ میلیارد ریال تخفیف استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف در مشترکان متفاوت است، گفت: در بخش صنعت می‌‌توان با مدیریت مصرف از طریق همکاری و انجام تعمیرات و تعطیلات در فصل تابستان، انتقال مصرف به ساعات غیرپیک و یا در کشاورزی با مدیریت بار مصرفی در این طرح با وزارت نیرو همکاری کرد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت مادر تخصصی توانیر با بیان اینکه با تولید هر کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی ۸۶۰ گرم انواع گازهای آلاینده تولید می‌شود، افزود: گازهای آلاینده ناشی از تولید ۲۳۲ هزار و ۹۵۵ گیگاوات ساعت انرژی الکتریکی در سال ۱۳۸۹ در کل کشور ۱۵۶ میلیون تن انواع گازهای آلاینده تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۵ درصد نیروگاه‌های کشور از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند، گفت : کمتر از ۱۵ درصد نیروگاه‌های کشور از برق آبی هستند.

احمدی یزدی افزود:‌ کمتر از یک درصد نیروگاه‌های کشور از انرژی‌های نو استفاده می کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت مادر تخصصی توانیر گفت : در کشور بیش از۶ هزار مشترک بالای ۲۰۰ کیلووات وجود دارد .

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.