تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی هتل ها و مراکز اقامتی در ایام نوروز/راه اندازی کاروان های شادی در جاده ها

۲۱م اسفند ،

محمدشریف ملک زاده گفت: هتل ها و مراکز ا قامتی هیچ گونه افزایش قیمتی در ایام نورزو نخواهند داشت و بسیاری از آنها ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف برای مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگیممتازنیوز، محمد صادق ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست خبری ستاد مرکزی سفرهای کشور که صبح امروز در ارگ آزادی برگزار شد، گفت: امیدواریم در نوروز ۹۲ سبب شادی ونشاط مردم بشویم. تمامی سازمان ها و نهادهای عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور برای خدمت رسانی به مردم منسجم شدند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی هایی که در سازمان میراث فرهنگی صورت گرفته در ۳۱  استان کشور ۳۱ اتوبوس به صورت کاروان شادی به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنند و در طول مسیر در رستوران ها و مجتمع های بین راهی مراسم متنوعی برای گردشگران و مسافران برگزار می کنند.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از این برنامه ها اجرای تئاتر، موسیقی سنتی بوده و هر استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل که دربر گزاری مراسم های سنتی دارند این کار را انجام می‌دهند.

ملک زاده ادامه داد: امسال در  استان ها رقابتی برای اعلام آمار مسافرین نوروزی وجود ندارد این آمار باید توسط سازمان حمل و نقل جاده ای کشور اعلام  شود و برای سازمان میراث فرهنگی تنها آمار مراکز اقامتی، هتل ها و بازدید از کاخ موزه ها و ابنیه تاریخی اعلام می‌کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی افزود: در تمامی هتل های کشور هیچ گونه افزایش نرخی نخواهیم داشت و حتی بسیاری از آن ها بین ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف برای مسافران نوروزی در نظر گرفته اند.

ملک زاده گفت: امسال کار بزرگی صورت گرفته و تمامی بخش ها به ویژه بخش خصوصی نهایت همکاری را و تعامل کامل را داشته اند. سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با حمایت رئیس جمهور برنامه های متنوعی را برای نوروز ۹۲ برای مردم در نظر گرفته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.