تخلف بانک مسکن در ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه تهران

درحالیکه معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرده است که از ۲۵ شهریور مراحل ثبت نام در مسکن‌های ویژه شهر تهران به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا قبل از آن شهروندان نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه اقدام نکنند برخی از شعبه های بانک مسکن اقدام به افتتاح حساب و دریافت وجه برای ثبت نام در این طرح می کنند.

وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمت مسکن در سال جاری اقدام به احداث خانه هایی تحت عنوان “مسکن ویژه تهران” در پایتخت می کند. براین اساس قرار است بخشی از اراضی دولتی داخل تهران که دارای سند مجزا و بدون معارض هستند در صورتیکه امکان کاربری مسکونی داشته باشند برای احداث مسکن اختصاص یابند.

از اینرو محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران چندی پیش با اعلام اینکه ثبت نام اینترنتی مسکن‌های ویژه تهران از ۲۵ شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: زمان دقیق ثبت‌نام مسکن‌های ویژه از سوی دستگاه‌های دولتی اعلام می‌شود و تا قبل از آن شهروندان نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه اقدام نکنند.

اظهارات این مقام دولتی درحالیست که برخی از شعب بانک مسکن اقدام به افتتاح حساب و دریافت وجه  ۲۰ میلیون تومانی از شهروندان تهرانی برای ثبت نام در این طرح ویژه می کنند.

حال سئوالی که مطرح می شود این است که اگر پس از مدتی مشخص شود فرد ثبت نام کرده واجد شرایط دریافت مسکن ویژه تهران نیست، آنوقت تکلیف ودیعه ۲۰ میلیون تومانی که برای مدت زمانی دراختیار بانک مسکن جهت ثبت نام در این طرح گذاشته است چه می شود؟


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.