تخم مرغ در مسیر گرانی / دولت قیمت را کنترل کند

چکیده: رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس از توجه و بررسی کمیسیون متبوع خود در خصوص مسئله روند رو به رشد قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: هشدار قیمت تخم مرغ به موقع به دولت داده شده است و دولت فرصت کافی دارد تا قیمت تخم مرغ را کنترل کند.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت غلامرضا مصباحی مقدم  گفت: روند رو به رشد قیمت تخم مرغ باعث نگرانی شده است و این مسئله در کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس نیز مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع افزود:همان طور که در خصوص مسئله مرغ تمهیدات لازم اتخاذ شد و با افزایش تولید و مقداری نیز افزایش واردات قیمت کاهش پیدا کرد، امیدواریم در این مورد نیز قبل این که مسئله جدی شود دولت مشکل را حل کند.

مصباحی مقدم با اشاره به این که هشدار قیمت تخم مرغ به موقع به دولت داده شده است،تصریح کرد: هشدار به موقع به دولت داده شده است و با توجه به این هشدار به موقع دولت فرصت کافی دارد تا قیمت تخم مرغ را کنترل کند.

رییس کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد:از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت انتظار داریم با توجه به این که مجلس با ریشه یابی مسائل و بحران های قدیمی و رصد دائمی عرصه اقتصادی کشورهشدار برخی از قیمت کالاها را می دهند، به این تذکرات توجهات لازم را مبذول کنند./


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.