تدابیر ویژه منافقین برای اعضا در آلبانی/ادامه نقض حقوق‌بشر از سوی منافقین در اروپا!

۱۹خردادماه،

به دستور مستقیم مسعود رجوی سرکرده منافقین، برای اعضای این گروهک که اخیراً به کشور آلبانی منتقل شده‌اند، تدابیر ویژه امنیتی اتخاذ شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، از تعداد ۳۰نفر انتقال یافته به آلبانی تعدادی از اعضای نزدیک به سرکرده منافقین می باشند که مأموریت کنترل اشخاص جداشده و مخالف را بر عهده دارند.
بر پایه این خبر منافقین دو تن از سرکردگان خود در فرانسه را که مستقیماً تحت هدایت پنهان مسعود رجوی فعالیت می‌کنند، از اوورسورواز به آلبانی فرستاده تا در آنجا هم سرکوب و اعمال کنترل تشکیلاتی را علیه اشخاص به کارببندند و مشخصاً از تماس اشخاص با خانواده‌ها و رسانه‌ها و افشای سرکرده سازمان جلوگیری کنند.

تصویر بعضی اعضای فرقه رجوی که به کشور آلبانی منتقل شده‌اند

یکی از این اشخاص که نام مستعار «حسن نایب آقا» را بر خود دارد، مرتباً میان فرانسه و آلبانی در رفت و آمد است، اما نفر دوم وظیفه دارد که به طور ثابت در آلبانی مستقر شود.
منابع جداشدگان در آلبانی فاش کردند که این دو نفر از سوی سازمان به عنوان مسئول اشخاص اعزامی به آلبانی فرستاده شده‌اند، اما غیر از چند جاسوس فرقه در میان ۳۰ عضو حاضر در آلبانی، بقیه اشخاص حاضر به حرف‌شنوی از این دو نشده‌اند. اعضای منتقل شده به آلبانی حتی اعتماد نمی‌کنند که از غذا‌های تهیه شده توسط این دو مامور سرکرده منافقین استفاده کنند.
گفتنی است این دو فرد که از سوی سازمان وظیفه کنترل و هدایت اشخاص حاضر در آلبانی را بر عهده دارند، در یکی از دستورات ابلاغ‌شده از سوی سرکرده منافقین به اعضا گفته‌اند که هرگونه ارتباط با رسانه‌ها و اعضای خانواده و خویشاوندان با مجازات سنگینی روبه رو خواهد شد.
به نظر می‌رسد سرکردگان منافقین قصد دارند تا با تهدید و ارعاب مناسبات فرقه‌ای و ناقض حقوق بشر خود را در کشور آلبانی نیز ادامه دهند و از این طریق از جدایی اعضا و افشای اسرار سازمان جلوگیری کنند.
گفتنی است کشور آلبانی طی توافقی که با کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان انجام داده، حاضر شده که تعداد ۲۱۰نفر از اعضای منافقین را به عنوان پناهنده در کشور خود بپذیرد که تاکنون و در دو نوبت تعداد ۳۰ نفر به این کشور منتقل شده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.