تداوم ثبات در قیمت‌های آتی سکه

۱۴م آذر ،

چکیده: امروز در حالی معاملات آتی سکه جریان با ثباتی را طی می‌کند که در بازار نقدی نیز همین روند ادامه دارد.

با توجه به روند با ثبات نرخ ارز در بازار و همچنین خرید و فروش بدون تغییر سکه طلا در بازار نقدی،‌ نرخ‌های معاملاتی آتی سکه در بورس کالا تا به این لحظه روند تقریبا با ثباتی را طی می‌کند.

بر همین اساس مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام دربارهٔ دلایل این ثبات در بازار می‌گوید: اصرار صرافان برای ثابت نگه داشتن قیمت سکه روی ۱٫۱۷۰٫۰۰۰ تا ۱٫۱۸۰٫۰۰۰ یکی از دلایل اصلی ثبات در معاملات اتی به شمار می‌رود.

وی همچنین معتقد است که دولت پس از آشفتگی‌های اخیر بازار ارز تلاش دارد تا نرخ دلار را در پایین‌ترین حد نگه داشته و با عرضه به موقع بازار را تحت کنترل قرار دهد.

غفوریان قیمت‌های معاملاتی امروز آتی سکه تحویل آذرماه را یک‌ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان، دی ماه یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و قرارداد بهمن‌ماه را یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان اعلام می‌کند.

روز قبل «۱۳ آذر» معاملات آتی سکه در حالی پایان یافت که قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن به ترتیب با قیمت ۱ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان با ۰٫۱۴ کاهش، ۱ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان با ۰٫۱۶ کاهش، ۱ میلیون و ۲۸۷ هزار تومان با ۰٫۰۴ افزایش داد و ستد شد.

این گزارش اضافه می‌کند: حجم معامله آتی سکه قراردادهای آذر،دی و بهمن در ۱۳ آذر نسبت به روز قبل خود با کاهش رو به رو بوده است.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.